Hirdetés

Biztosra mentek a Lexus NX frissítésénél

Frissült a Lexus NX, de ember legyen a talpán, aki észreveszi

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Lexus kisebbik SUV-ja frissítve érkezett, bár semmi drasztikusra nem kell számítani, csak egy óvatos biztonsági ráncfelvarráson esett át.

2014-ben mutatkozott be a Lexus NX, itt volt az ideje némi frissítésnek, ami tulajdonképpen a lámpákat érintette leginkább

Három év elteltével egy Lexusnak is frissülni kell, az NX pedig most érte el ezt a kort. Szinte fel sem tűnt, annyira újnak hat még ma is, valószínűleg ők is így gondolták, ezért mentek inkább biztosra a frissítésnél. Külsőleg ugyanis szinte egyáltalán nem változott, a predátor-száj megmaradt, pedig azzal lehet, hogy kezdhettek volna valamit. Aki nem nézeget naponta Lexusokat, annak eláruljuk, hogy a fényszórókat kell figyelni, azoknak is csak a belsejét. Elölről nagyjából ennyi, a hátsó lámpák is valamelyest sötétebbek, némi újítást viszont lejjebb kell keresnünk, azt is csak a hibrid 300h esetében, a kis L-alakú krómozott elemekről van szó.

A hibrid 300h két króm kiegészítőt is kapott a hátsó lökhárítóra, így messzebbről is könnyű lesz beazonosítani

Hirdetés

A hátsó fényszórók sötétebb hátteret kaptak, de valójában a futómű átgondolása volt a fő szempont

A lemezek alatt viszont sokat dolgoztak a japán mérnökök, az NX futóművével voltak elfoglalva. A korábbi modellnek többen kritizálták a futását és vezethetőségét, ezen új lengéscsillapítókkal, átdolgozott stabilizátor-rudakkal javítottak. Állításuk szerint sokkal jobb az úttartása és a kanyarjellemzői is az új Lexus NX-nek, de akár változtatható keménységű adaptív futóművel is rendelhető, amit nemrég az LC 500 sportkocsiban mutattak be. Motorok tekintetében nem történt változás, az NX 200t turbómotorja és a 300h 2,5 literes négyhengeressel és villanymotorral ellátott hajtásláncának teljesítménye is változatlan.

Motorjai maradtak, a teljesítményük is, a futómű több alkatrészét kicserélték, javítottak ezzel a futásán és a kanyarjellemzőin is

Hirdetés

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 19:24
    Permalink

    Az Audi a single frame-mel teremtett meg a konkrét formaelemet ami hathatósan azonosította a márkát, mint a BMW vese vagy a Volvo csőre.

    És ami fontos, eddig nem nagyon használták mások, főleg nem annyira konzekvensen.

    Most pl be sem ugrik az az Aston amire hivatkozol, de attól még lehetek én a tájékozatlan persze 🙂

    A Lexus esetében bírom a merészségüket, de ez a pradator pofa nem annyira bejövős, hogy ezt akarjam meghatározó formai elemként.

  • 2017.10.27. at 19:24
    Permalink

    Azt szinte biztosra veszem hogy az ihlette meg a toyotát hogy az audi óriásit szakít a disznókordon pofával. Nem koppintás mert nem úgy néz ki csak az a közös bennük hogy középen mindkettő a lökhárítót eltakarja, de ez már pl astonmartinnál is hasonlatos stb stb.
    Fricska ez valahol bizonyos szinten olyan mintha bekapná a nagy hal a picit kissebbet.
    Mellékesen miért kell valami állatra vagy bármire hasonlítania egy autónak? Pont ezért fricska.

  • 2017.10.27. at 19:24
    Permalink

    ne keverd a fricskát a koppintással 🙂

    Amúgy az NX formája meglepően jól összeáll élőben. Amire ráférne a javítás (nevetséges méretű csomagtartó) azt meg úgysem lehet egy facelifttel pótolni. Talán még a user interface-en lehetne egy kiadósat frissíteni.

  • 2017.10.27. at 19:24
    Permalink

    Én még mindíg úgy látom ez a fricska az audi hitlerbajusz alakú malacterelő kordon single frame rácsára.
    Ez legalább mutatós még ha nem is szép, de mivel itt is felkerül az első rendszám nálunk így enyhénszólva elveszíti a jellegét.

Vélemény, hozzászólás?