A Tributo elsÅ‘ lökhárÃtója valószÃnűleg nem erre a célra van kitalálva (Fotó: Youtube.com/WhistlinDiesel)
WhistlinDiesel YouTube-csatornája korántsem a szokványos autós tartalmakról ismert. Korábban egy rózsaszÃn-ezüst fényezésű Bugatti Chironnal mutatkozott, szűk egy éve pedig azzal a Lamborghinivel dicsekedett, amit az utálói dobtak össze. Ezúttal egy Ferrari F8 Tributo került a kezei közé, és mi jut egybÅ‘l az ember eszébe egy ilyen autó kapcsán? Felállni az elsÅ‘ lökhárÃtóra és kipróbálni az autó lengéscsillapÃtóit.
Az autón ugrálással és a logó összefirkálásával nem érte be WhistlinDiesel, az F8 Tributót kivitték egy erdÅ‘széli földútra. A területet elzáró kerÃtést, amit vélhetÅ‘en csak azért raktak oda, hogy neki mehessenek, rögtön telibe trafálta a kocsi eleje, majd több Ãzben el is akadtak a Ferrarival. A fák között szlalomozva a fényezés is kapott az ágak jóvoltából, nem beszélve a rengeteg sárról, ami a fékhűtÅ‘nyÃlásokba ragadt. A mosás után - ami szintén külön sztorit érdemelne - a garázsban egy kifejezetten autók védelmére kifejlesztett, úgynevezett buborékot teszteltek, természetesen az F8 Tributóval. A védÅ‘eszköz jól vizsgázott, hiszen a különbözÅ‘ méretű létrák súlyát is elbÃrta, sÅ‘t maga WhistlinDiesel is megmászta a buborékot. Sajnos közeliket nem kapunk az autóról a videó végén sem, de annyi bizonyos, hogy kisebb karcolások keletkeztek az F8-on, azonban Ãgy is jól vizsgázott az olaszok üdvöskéje a nem mindennapi teszten, amivel minden valószÃnűség szerint WhistlinDiesel felkerült arra a bizonyos listára, ami számos hÃresség is szerepel.
Jól mutat a Ferrari a kavicsban kilinccsel előre, de hosszabb távon rengeteg sérülés keletkezhet ilyesfajta használat közben (Fotó: Youtube.com/WhistlinDiesel)
Többek között Justin Bieber és 50 Cent is elmondhatja magáról, hogy a Ferrari soha többé nem ad el nekik autót. ElÅ‘bbi a szigorú szerzÅ‘dést szegte meg, amit az olaszok kötnek minden ügyfelükkel, miszerint nem módosÃthatják az autóikat a vásárlók, csak bizonyos mértékben. Bieber ezzel szemben egy bodykitet és babakék fóliát intézett a 458 Italia F1 Editionre, ha pedig ez sem lett volna elég egy átmulatott éjszaka után szó szerint elhagyta a Ferrariját és a menedzsmentnek 3 teljes hétbe került mire elÅ‘kerÃtették az énekes autóját. 50 Cent egy 488-assal pecsételte meg a sorsát, de a rapper nem az autó farigcsálásával vÃvta ki a Ferrari ellenszenvét. A 660 lóerÅ‘s kocsiban lemerült az akkumulátor, trélerre kellett tenni a 488-at, majd 50 Cent az Instagramon kelt ki magából, hogy soha többé nem akar Ferrarit vásárolni. Nem kellett kétszer mondania, már nem is vehet.
A Ferrari nem szereti ha valaki túlságosan is magáénak érzi az autóját (Fotó: Youtube.com/WhistlinDiesel)
Külön emlÃtést érdemel még a feketelista kapcsán Deadmau5, zenei producer. A kanadai illetÅ‘ségű hÃresség a Ferrari szabályaira fittyet hányva teljesen átszabta az autója külsejét. Az égszÃnkék festés talán még el is ment volna, de a rózsaszÃn féknyergek, az egész autón végigfutó szivárvány és az ehhez kapcsolódó Nyan Cat igencsak Ãzléstelenné teszi a letisztultságáról ismert Ferrarit. Bieberhez hasonlóan Deadmau5 is egy 458-ast alakÃtott túlzottan saját képére, Ãgy a producer sem kaphat többé vadiúj Ferrarit a saját neve alatt.