Csaknem tÃzszeres áron kelt el egy Chevrolet Camaro
Az elsÅ‘ mindig sokat ér - ezúttal egy Chevrolet Camaro Z/28 bizonyÃtja ezt
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Listaárának csaknem tÃzszereséért kelt el a gyártósorról elsÅ‘ként legördült Chevrolet Camaro Z/28.
Az összes Camaro közül a Z/28 a leginkább versenypályára való. Spoilerezése a leszorÃtóerÅ‘t növelÅ‘, számos részlete a tömegcsökkentést célzó. Nettó alapára 75 000 dollár, az elsÅ‘ példány 650 000-ért kelt el
A tesztpéldányok egyike a Nürburgingen is bizonyÃtott már, jobb köridÅ‘t futott, mint a Porsche 911 Carrera vagy a Lamborghini Murciélago LP640
Hendrick valóban Camaro-fanatikus, több igencsak prosperáló Chevrolet-kereskedés, s úgy mellesleg egy NASCAR-csapat tulajdonosa is. Ha valamikor épp e Camaro, az elsÅ‘ Z/28-as volánja mögé ülne, 505 lóerÅ‘nek és 652 Nm nyomatéknak parancsolhatna. Versenypályán - ahová Å‘ minden bizonnyal könnyedén ki is jut - 1,08 g oldalgyorsulási erÅ‘t is élvezhetne. A hátul hajtó Camaro Z/28 váltója 6 fokozatú kézi, a sperr alaptartozék hozzá. KépességeirÅ‘l sokatmondó, hogy a németországi Nürburgringen a Porsche 911 Carrera S és a Lamborghini Murciélago LP640 idejénél 4 másodperccel jobb köridÅ‘t futott. Mármint egy tesztpéldány által... Az 0001-es sorszámot viselÅ‘ ugyanis az árverés szerint Rick Hendrické, aki majd valamikor a nyáron veheti át az addigra a Chevrolet új Performance részlegénél, Kentucky állam Bowling Green városában megépülÅ‘ autóját. A General Motors pedig ezen, az amúgy a listaár csaknem tÃzszereséért értékesÃtett példányon egy centet sem keres, hiszen az egész összeget jótékonysági célokra ajánlotta fel, igaz, ezúttal a vásárló volt a többet jótékonykodó.
Hogy a Carrera S-nél jobbat ment azon nem csodálkozok, abban közel sincs 505 ló… de a Murciélago?!?!?!