Családi autót faragtak a kínaiak a 3,2 tonnás, 1080 lóerős monstrumból

Az M-Hero alapjain mutatkozott be a visszafogottabb Dongfeng Warrior

Az új Warrior M817 stílus terén nagyon hasonló a az 1,073 lóerős M-Hero 917-hez, bár az összkép kicsit visszafogottabb.

A Dongfeng már áprilisban áprilisban megvillantotta a Warrior M817 koncepcióváltozatát, ám ezek már a sorozatgyártásra kész változat első fotói. Ez a modell is a Dongfeng M-Hero sorozatának része, amely tavaly mutatkozott be a hazánkban is kapható, még drámaibb M-Hero 917-tel. Az új Warrior M817 hasonlóan merész dizájnnal rendelkezik, de azért közel sem annyira őrült, mint a nagyobb testvére. A lámpák és a hűtőrács formája egyértelmű rokonságra utal, ahogy a lökhárító és a motorháztető látványos szögletessége és élei is. A felépítmény azonban sokkal hétköznapibb, jó eséllyel egy tágasabb családi autó utastere bújik meg a robusztus részletek alatt.

A Warrior hossza 5,1 méter, amelyből a tengelytáv 3 méter feletti. Széltében 1,99 méter, az igazi különlegesség azonban a magassága, ami 1,89 méter az alapáras felfüggesztéssel, vagy 1,92 méter az opcionális légrugókkal. A konnektoros hibrid hajtáslánc egy turbófeltöltős, 1,5 literes, négyhengeres benzinmotorból és két elektromos motorból áll, így a rendszerteljesítmény 700 lóerő. Ez lényegesen kevesebb, mint az M-Hero 917 csúcsváltozatának 1080 lóereje, amelyet négy elektromos motor produkál, de még mindig több, mint amire észszerű keretek között szüksége lehet bárkinek.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?