Csúcs M2 és kicsi háromhengeres 2-es BMW jön

Két irányban is bővül a 2-es BMW kínálata

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

M2 és háromhengeres alap 2-es, ezek hiányoznak a BMW legkisebb kupéjának kínálatából. Úgy néz ki, a bajorok hamar előállnak mindkettővel.


A már régóta várt M2-es BMW idén bemutatkozhat. Az egykori 1-es kupé alapú 1M (nem M1, mert az a hetvenes évek szupersportkocsija) közvetlen utódját legutóbb a sarkkör közelében látták, ahol a hideg, havas-jeges körülmények közötti tesztjei folynak. A 326 lóerős M235i-nél is erősebb, igazi M hátsókerékhajtással és soros hathengeressel, 380 lóerő körülire tippelt teljesítménnyel várható. A motorja a bevált 3,0 literes, turbófeltöltős egység felspécizett változat lesz. Bemutatóját a szeptemberi Frankfurti Autószalonra várják, a gyártás kezdete valószínűleg november.
Hirdetés


A fenti videón viszont nem az M2 szerepel, hanem legnagyobb valószínűség szerint a jelenleg kapható 184 lóerős, négyhengeres 220i alá pozicionált belépő benzines. A dízel 218d már kapható, 143 lóerős és alig 4,5 literes kombinált fogyasztást ígér. Aki viszont nem akar dízelt, de nincs szüksége még a 220i erejére sem, annak eddig nem tudott mit adni a BMW. Már úton van a megoldás, Kalifornia közelében videózták le ezt a 2-es kupé prototípust. A legnagyobb valószínűség szerint a decemberben beharangozott, de még nem kapható 218i, vagy egy esetleg még annál is szerényebben motorizált variáns lehet. A 218i 1.5-ös háromhengeres, turbós, 136 lóerős és ezzel 212 km/h a végsebessége, 8,8 másodperc alatt van százon. Ami azt illeti, akár a 114i-ben alig 102 lóerősre visszavett teljesítményű variáns is bekerülhetne a 2-esbe. Ha a 3-asba nem röstellték az alig 116 lóerős dízelt építeni, akkor ezzel sem lenne presztízsgond.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 22:11
    Permalink

    Kempelen már megint kezded?Nem lehetne egyszer [b]éretten[/b] elfogadni,hogy ez menőmanó véleménye és kész.Mért kell mindig kontráznod?Point mint az “általános iskola alsó tagozatban”….

  • 2017.10.28. at 22:11
    Permalink

    Csak mert egyik japán sincs benne. Ha ott lennének vérre menő eszmefuttatásaid lennének a turbó motorok tartósságáról, így persze az egész “szánalmas”.
    Ejj de unalmasan átlátszó egy alak vagy. Bazeg minden mondatodat kívülről fújja már mindenki.
    😀

  • 2017.10.28. at 22:11
    Permalink

    Szánalmasan viccesek a csúcs változatok közötti csatározások.
    2M-es verzió (kb.380Le) nem lehet gyengébb a RS3-nál (367Le) és a A45 AMG-nél (360Le). 🙂

  • 2017.10.28. at 22:11
    Permalink

    Azért picit ciki , hogy a BÉJEMWÉBEN 14i motor 102 lóerő miközben egy Vw ben meg 125/150 lóerő és el merik nevezni 18i nek egy 136 lóerő körüli motort 😀 😀 😀 Még a Merciben is pl C180 156 lóerős az új A4 ben meg 150 ló lesz az alap 1.4 Tfsi . Na de mindegy nekem amúgy sem vágyom propeller jeles menő verdára csak egy észrevétel volt .

  • 2017.10.28. at 22:11
    Permalink

    “Csúcs M2 és kicsi háromhengeres 2-es BMW jön.”—->”Csúcs M2 és kicsi [b]két[/b]hengeres [b]3-[b]a[/b]s BMW jön …Bocsi,nem hagyhattam ki….:-DDD

Vélemény, hozzászólás?