Dél-Amerika meghódítása

A Renault Trucks meghosszabbítja a 2010-es Dakart

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Renault Trucks, amely közel 30 éve vesz rész a Dakaron, 2010-ben újra elindul a Chile és Argentína között másodszor megrendezett raliversenyen.

Renault Trucks sajtóközlemény:
A Renault Trucks 16 Kerax-szal (versenykamion, szervizkamion, szervezők járműve stb.) és a helyi újságírók sajtókamionjaként használt guest-star Sherpa járművel indul a 2010-es Dakar Ralin. Az erős és megbízható Renault Kerax az évek során ideális partnerré vált a Dakaron. A tavalyi évadhoz hasonlóan most is egy Renault Sherpa kíséri. Az eredetileg katonai járműnek készült Sherpát a Cape to Cape expedícióban való részvétele után készítették fel a raliversenyre. A Sherpa ezúttal is esemény egyik fő látványossága volt, amely csodálatot és kíváncsiságot ébresztett a dél-amerikai nézőkben, akik különösen kedvelik az autókat és az autóversenyeket. Ez a rajongás átragadt a márka ügyfeleire is, mivel a Renault Trucks az alkalmat megragadva tovább mélyítette kapcsolatát a vásárlókkal a versenyen való részvétellel.
Az indulás előtt néhány héttel a Renault Trucks a márkakereskedői hálózatában és a vásárlói körében pályázatot hirdetett a Renault Trucks tudósítója címmel, amelyen két helyet lehetett nyerni a raliban induló szervizkamionokra. Rengetegen jelentkeztek, ezért a jelöltek komoly kiválasztási procedúrán estek át a motiváció, a vezetési stílus és a műszaki ismereteket illetően. Az érdeklődők a háromnyelvű (francia, angol és spanyol) épp úgy nyomon követhették a kiválasztást, mint a teljes Dakart.

Ezzel párhuzamosan a Renault Trucks a futam teljes ideje alatt megteremtette az alkalmat, hogy találkozzon azokkal az ügyfelekkel, akik nap mint nap használják ezeket a járműveket, és ezért mindenkinél jobban ismerik az autókat.
– Nagyban motiválta Kerax-vásárlásomat, hogy láttam a járművet a Dakaron – vallja Julios Cesar Puebla, a Minor SA elnöke (Argentína). – Egy évig teszteltük mészkőbányánkban, ahol 9 százalékos lejtőkön és emelkedőkön kellett megbirkózni a teherrel és a nehéz körülményekkel. Sofőreink teljes nyugalomban és biztonságban végezték a munkájukat, ezért újabb és újabb gépkocsikat vásároltunk így most már tíz Keraxunk van!
Hirdetés
Jó hír Alerto Mortio, a Minar SA egyik sofőre számára: – Ez a teherautó rendkívül kényelmes és jól kormányozható. Nagyfokú biztonságot nyújt a kétféle módon állítható, roppant hatékony lassítóféknek köszönhetően. Gyakorlatilag úgy kell vezetni, mint egy modern személyautót, teljesen más, mint az összes többi teherautó, amelyet eddig vezettem!
A Dakar kicsit későbbi szakaszán Rodolfo Sanchez, a Transportes Sanchez-Huertas SRL (San Juan városa, Argentína) főnöke is megerősíti: – Már egy éve használjuk a Keraxot. Elsősorban kimagasló teljesítménye miatt választottuk. Nagyon elégedettek vagyunk vele. Nyers erő jellemzi, ugyanakkor engedelmes, a sofőrök biztonságban érzik magukat a kormányánál. Hat-hét darabot szeretnénk vásárolni belőle 2010-ben.
A szomszédos Chilében (Copiapo) a Transportes Verasay vállalat sofőre, Juan Mercado nem fogy ki a "teherhordó állat" dicséretéből: – Ásványokat szállítunk. A kamion három éve az év minden napján, napi 24 órában dolgozik. Errefelé nagyon rosszak az utak, kicsi a hely a forduláshoz. A Kerax tökéletes ezekhez a terepviszonyokhoz, mert erős, és mégis mozgékony. A sebességváltás pedig rendkívül lágy, így igazán kényelmes vezetni. Három év óta egyetlen hibát sem találtunk rajta!
És fogadást tehetnénk rá, hogy még számos ehhez hasonló véleményt hallhatunk az elkövetkező hetekben. A Renault Trucks ugyanis elhatározta, hogy meghosszabbítja a Dakart, és a dakaros Kerax és Sherpa teherautókkal egész márciusban folytatja a márkakereskedések felkeresését.

A karaván többek között érinti a Renault Trucks legújabb helyi létesítményét, amelyet Logibalban, a Buenos Aires-i régióban 2009 végén adtak át 250 ügyfél és újságíró, valamint Frédéric Mouret, a Renault Trucks International elnökhelyettese és Patrick Gardier, a minőségügyekért felelős elnökhelyettes jelenlétében. Az új létesítménnyel 26-ra emelkedik a Renault Trucks értékesítési és szervizhálózat tagjainak száma Dél-Amerikában (14 Argentínában és 12 Chilében). Ez az esemény tovább erősíti a Renault Trucks hálózatát és kereskedelmi jelenlétét ezekben az országokban, és megerősíti a márka új piacok meghódítására irányuló szándékát.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?