Dízelbotrány: Európában januárban kezdi a javítást a VW

Januárban kezdődik a Volkswagen dízelmotorjainak kijavítása Európában

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Matthias Müller, a VW elnöke a cég központjában ismertette, hogy elkészült a dízelbotrányt kirobbantó motorok javítási ütemezése. Januárban kezdik a visszahívást.


A dízelbotrány kapcsán lemondott cégvezér, Martin Winterkorn helyére érkezett Matthias Müller a VW központjában, Wolfsburgan tartott sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a német közlekedési hatóság jóváhagyta az EA189-es típusú motor Európában használt változatainak megjavítására kidolgozott eljárásokat. A már korábban ismertetett módosítások révén a cég viszonylag egyszerűen meg tudja oldani, hogy a motorok egyformán viselkedjenek normál üzemmódban és a károsanyag-kibocsátási teszteken, valamint meg is feleljenek valamennyi törvényi előírásnak. A 2,0 literes EA189-es TDI-motorral szerelt autókat már januártól elkezdik visszarendelni javításra, az 1,2 literesek javítása várhatóan a második negyedévben, az 1,6-osoké a harmadik negyedévben kezdődik.
Hirdetés
Az autótulajdonosoknak nem kerül pénzbe a művelet és nem is kell bejelentkezniük a VW-nél, mert a társaság mindenkit külön-külön tájékoztat a javításról - mondta a vezérigazgató.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Vért verítéket s minden beleadtunk a munkába, ám sajnos most csupán ennyire futotta! 🙁
    Reméljük majd máskor tudjuk teljesíteni a kérésedet,…..majd dolgozni fogunk rajta! 😀

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Vagy-vagy-vagy valami más, a lényeg hogy nem egy rossz magatok fajta bukott kis olcsó proli. 🙂
    Minden más mellékes eme kis hit vitában, úgyhogy nyugodtan szemezgessél csak tovább rorenoprolicsalfa komám. 😀
    Ja és csak neked,csak most, csak itt: 10 év az ideális kihordási idő -új korától számítva-, aztán ugrás a másikba.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Maradj meg a kis világodban, te buckalakó:) Remélem, rajtad van a szemellenző most is:)

    Dehogynem adsz…valld be nyugodtan, hogy most is izzik a buta fejed a dühtől:) Szinte látom:)

    Aszongya:”Kihordási idő”…Magyarázd meg ezt az irdatlan nagy butaságot a magyarok, káeurópaiak nagy részének, akik 20-on éves autókkal járnak DOLGOZNI(és nem hobbiautónak tartják – megáll az eszem tőled:). Céges autóból menőzik a dilettáns – jelentem, a világ megérett a pusztulásra:)

    Kihordási idő:)))))

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Sok sikert hozzá, mást úgy se vagy képes felmutattni csak a saját primitívségedet! :-DDD
    A magadfajták véleményére amúgy se sokat adok (roreno, manőmanó, s3000, stb….)! S igen B+ kihordási idő! Szomorú hogy számodra ismeretlen ez a fogalom! :-(((

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Talán nem modellváltáskori időszakból kellene eladási adatokat felhozni, amikor az új még nem kapható, a régit meg már annyira nem keresik. Hány helyen taxiznak vele Európában? Na, ugye? Egyébként most nézem, hogy nem népszerűt, hanem “neoszerűt” írtál.

    Ez is igaz a Priusra:)

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Közlöm, hogy az egész kommentedet lementettem, és majd ezzel támadlak, és szégyenítelek meg a többiek előtt. Brutális böszmeség – a dilettantizmus új dimenzióit tárod elénk, Kopasz:)

    Aszongya, “kihordási idő”…B+, és ez az ember lehet, hogy a szomszéd utcában lakik – vagy egy panelban lakom vele. Az is lehet, hogy a szomszédom…Ááááá!!!:)

    Jól telerakták a marketingesek a buta fejedet a böszmeségeikkel:)

    s3000 kolléga, ezer bocsánat, de muszáj:”Üjj le, egyes!”:)

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Jó néhány alkalommal már megindokoltam neked azt, hogy normális helyeken mennyi egy autó kihordási ideje. Ezt az időt pedig bőven kimeríti a 20 éves rom toyota, és persze a 23 éves escort is. Hobbi autónak persze tökéletesen megfelel egy 20-on éves sportkocsi, de nem egy napi igásló. Ismervén a hazai autósok zömének a szervizeléshez való hozzá állását -sufni tuning s társai…- . Sajnost ényleg igaza lesz Kempinek téged illetően, miszerint demens lehetsz, mivel nem emlékszel rá. Javasoltam már korábban is neked, hogy kia logót cseréld le rózsaszín háromszögre, ha már ennyire a kis kopaszkára vágysz! :-DDD

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    1. most pl te szólsz, de megint minek?
    2. az valóban hangember, aki nem megy el egy megbeszélt találkozóra.
    3. igen, ha gáz van, írok a szerkesztőknek a magatokfajta tahók miatt, a szóból ugyanis nem értetek.

    4. én a helyedben csendesednék el adócsaló.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Ezek a bolondok a tényekkel is képesek vitába szállni.

    Én:”Az MX-5 benne van a Rekordok Könyvében.”
    Kempelen:”Nem igaz! Hazudsz!”:)

    Most erre mit lehet mondani!? Kempelen-Kopasz – 1 kutya:)

    “jobban bíznék benne mint egy Renault-ban”

    Ne aggódj, én is, ill. a túlnyomó többség is. Király lehet az a Celica.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    A vicc az, hogy sosem volt Celicám. Sőt még 20 éves autóm sem.
    Mindegy.
    Meg kell hagyni a bárgyú kis világában. Az a manós dal hűen tükrözi a szintjét. 🙂

    Egyébként az utcában ahol most dolgozunk van egy Celics GT Four nagyon jó állapotban. Az szerintem kb. 20 éves, de jobban bíznék benne mint egy Renault-ban.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Mégis ki szólt hozzád?
    Általában te kezded a kötözködést, mint a jelen esetben is.

    Én inkább azt nevezném hangembernek, akinek csak itt nagy a szája, de a találkozóra nem mer eljönni.
    Ha gáz van írogat a szerkesztőknek és mószeról másokat.
    A helyedben és elcsendesednék.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Bezzeg ha meg kéne indokolni, hogy mitől “rom” egy 20 éves Celica, az nem menne, most mondom. Csak Kopaszkának jó ezt a jelzőt rásütni, mert ettől ágaskodik ott lent a kiskopasz:)

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Valahogy így tudom elképzelni azt, amikor[b] “menőmanónk”[/b] beleül a 20 éves rom Celicába! 🙂

    https://www.youtube.com/watch?v=rKQtO_lxnUs

    “Ha manót látsz vezetni,
    Menekülj az utcáról!
    Nem tudhatod, merre megy majd,
    S ki lesz, akit elgázol
    Hé, manó, mit csinálsz?!
    Belemész a fába!
    Ha nem vigyázol, mehetsz majd
    A manómennyországba” :-DDD

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Hoppá!
    Épp most fenyegettél meg, ezt írtad nekem Kempelen:

    -Lesz.hatod ezt, de légy vele tisztában, ha úgy teszel, bombán ülsz.-

    Hol ülök? fel akarsz robbantani? fenyegetsz?

    Megtegyem a szükséges feljelentést ellened? Épp most fenyegettél meg.

    Kicsit elgondolkodhatnál hogy a feljelentés nem egyirányú, mivel téveszméid vannak most is mint ahogy akkor.

    Te provokáltál akkor is és most is te hoztad szóba a történetet, az én nickem említésével.

    Én akkor és most sem kértem belőled, és továbbra sem, és azt én majd eldöntöm hogy hogy nekem mi a legjobb, tegyél te is azt amit akarsz.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Gyerekek, megláthatjátok, ahogy roreno csalfává változik.
    Tiszta Dr.Jeckyll és Mr. Hyde.

    [url]https://www.google.hu/search?q=dr+jekyll+y+mr+hyde&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjDwoPrlN7JAhXHpg4KHTjdA5IQsAQIJA&biw=1280&bih=887#imgrc=b0FfynoX4-modM%3A[/url]

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    [i]“Mondjuk aki kempelennel közösködik”[/i]

    Még mindig jobb, mint aki csalfa-rerenoval közösül. Egészségedre.
    (Tibi atya után szabadon)
    Dícsértessék

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Jókat derülök a béna képzelgéseiden.
    Egyet azért tanácsolnék.
    Még véletlenül se akarj lélekbúvárként tanácsokat osztogatni, mert teljesen tehetségtelen vagy a témában.
    Viszont ahogy a beírásaidat olvasom, másban sem igazán tudsz érdemlegeset felmutatni.
    Mondjuk aki kempelennel közösködik, attól nem is lehet sokat várni. 🙂

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Ennek örömére utólagos engedélyeddel kicsit átszerkesztettem a versikéd végét:

    A mi manónk előkerült egye meg a fene
    Alagutat a síkságra bátran építene.
    Szerinte a beszerzések forrása a haszon
    S a csalfagyerekkel egybekeltek e-napon!
    S lett ám nagy vigasság e proli honban,
    Hisz beteljesült szerelmüket éneklem meg eme sorban!
    :-DDD

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Ne terelj manó, minden hsz-ből csak úgy süt a világra vetített sértődöttséged, te kis “romantikus” alak. 😀
    Valószínűleg ezért tekintesz a közútra és annak résztvevőire is potenciális ellenfélként te szerencsétlen! Jó lenn végre felfőnöd agyilag is.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    encore, engem nem érdekel, hogy mennyire ijedtek meg? Én nem ezért kértem, hogy ignoráljanak téged, öreg.
    A szemet-szemért elv úgy 1500 éve kiveszett, ezt ne is hangoztasd cimbora, mert még bajod lehet belőle.
    Szerintem szépen maradj csendben, elsősorban neked jobb az a történtek után. A szó elszáll, az írás megmarad és az az írás megvan öreg, ami miatt te jobb, ha nem ugrálsz. Tudd: addig vagy arctalan, amíg valamelyik hatóság számára nem válsz érdekessé, ez pedig attól függ, hogy valakinek, pl. nekem érdeke-e az, hogy te ilyen helyzetbe kerülj mondjuk azért, mert fenyegetve érzem magam?
    Ne okoskodj, olvasd a Ptk-t, sérülékenyebb vagy, mint gondolnád.

    Lesz.hatod ezt, de légy vele tisztában, ha úgy teszel, bombán ülsz.

    Engem te egyáltalán nem érdekelsz, beszélgetni sem akarok veled, látni sem akarlak, teljesen érdektelen alak vagy nekem. Csak azt várom el, hogy se engem, se mást ne fenyegess meg, pláne nem életveszélyesen, mert kirántom alólad a szőnyeget és a buliban a szerkesztők lesznek az elsők, akiket meg fognak keresni. Légy abban biztos, hogy senki nem szeretné ezt, ők a legkevésbé.

    A legjobban azt teszed, ha nem írsz nekem többet és meg sem említesz.
    Üdv!

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Azt hogy mennyire ijedtek be attól hogy fenyegetted őket a feljelentéseddel,
    vagy hogy mennyire volt -szemet szemért -írásom fenyegető számukra nem tudom de ma is így tennék.
    Sőt ha tudnád ma már lehet hogy nem élnék ha nem így fognám fel a dolgokat, persze az egy másik eset konkrétan, de az is ugyanilyen kötekedés alappal kezdődött pedig akkor még meg sem szólaltam mégis kinyitotta rám a bicskáját az illető, ő húzta a rövidebbet.
    Kétszer gondold meg te is hogy kibe kössél bele, nem csak ilyen nyugodt emberek írnak ide mint én, ki tudja te is emberedre akadhatsz akár szemtől szemben, amúgy további jó fröcsögést kívánok, jól hányd tele a hülyeségeiddel a blogokat, az összes autósoldalon mert mint tudjuk nem csak itt teszed ezt.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    A komplexusai szerintem nem a karja miatt vannak. Én inkább a mikro p@n@szre tippelnék, nyilván azért ilyen frusztrált szegény. Nyilván azt próbálja meg a száguldozással ki kompenzálni.
    A versike ütős lett, ott a pont! 😀

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Nekem? Sosem voltam rád kíváncsi, ezt sokszor elmondtam már. Rád sem és a nünükéidre sem, amiket elsősorban szakembernek kellene elmondanod, ő talán segíthetne.

    A verseimet pedig ne szóld le. Szellemi termékek, amilyenre te pl. alkalmatlan vagy. Nem egyediek, de te ilyet sem tudsz.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Lett volna lehetőséged megbizonyosodni a 10cm-es karomról, de nem éltél vele.
    Kérd számon holiday-től, ha már a verseket úgyis ő írja. 🙂

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Lehet, hogy 10 centis karral ennyire futja? 😀
    Lehet, hogy annyi ésszel, amit itt csillant ennyire futja? 😀
    Eszembe is jutott egy versike:

    A mi manónk előkerült egye meg a fene
    Alagutat a síkságra bátran építene.
    Szerinte a beszerzések forrása a haszon
    Úgy tűnik hogy sokat aludt sapka nélkül napon.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Lebuktatók fiúk no de sebaj! Dugjátok össze újra a kis fejeteket buksitokat -ha javasolhatnám akkor 6 -os és 9-es számokat formázva-, s tárgyaljátok meg újra! 😀

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    A mértékletesség a lényeg manónk, ezt vésd az eszedbe akkor is amikor a 20 éves rom celicaval játszod a Schumachert a közúton. Tényleg érdekes egy személyiség lehetsz, ha már a szénlepárlás melléktermékét is összehozod az edzéssel! 😀

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Ez a kisebbik baj, mert a pénz annyi, amennyi. De sosem volt neki más. Mégis úgy tolja, mintha legalább 50 autója lett volna, legalább hetente próbálna ki újakat, legalább egy flotta szerviz kötlségeit ismerné. De nem.

    Van, aki genetikailag ilyen “okos”, mint ez és van, aki okosra issza magát. Azt nem tudom menőmanó melyik? A gének, vagy a tinta csinálta belőle ezt?

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Ja tényleg szórakoztató amikor a 20 éves rom Celica kormánya mögül játssza közúton a Schumachert, s utána még büszkén el is mondja! 😀 . Ilyenkor szoktam én beállni mellé, s szintén túráztatni a gépet üresben….aztán csak röhögök mikor a városban kilő a kis menő manó a rommal, s belefut a trafiba! :-DDD

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    [i]“Látom értelmi szinted és stílusod nem változott.”[/i]

    Ezt te folyamatosan bizonyított nekünk. Egyszerűen 1 mm-rel sem mozdulsz el, pedig onnan szép nyerni, ahol te tartasz.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Látom értelmi szinted és stílusod nem változott.
    Talán túlnyomtad a kokszot és nem találtad a billentyűket? Vissza kéne venned abból a rengeteg edzésből.
    Mindent csak mértékkel!

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Ez a manó egy romantikus alak. Ő szimplán csak adót nem fizet és névtelen leveleket írogat, de közel nem olyan problémagyár, mint csalfarorenojeckyllhyde. Szerinte a cégek a haszonból veszik az autókat, alagút kell a síkságra, de ilyen egyébként jó szándékú szerencsétlenekkel még vidám is az élet.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Végre előkerültél te is a pöcegödörből mi kis menőző manónk. Már nagyon hiányzott az üdítő színfolt amit képviselsz, te kis közúti huligán. Gyakoroltam önkritikát, mivel jó néhány napig szándékosan távol maradtam, de a kis proli csalfa fiú csak kiharcolta a jelenlétemet. Úgy érezem hogy ti igénylitek a folyamatos b@sz@g@tást! Mondtam már neked manóm egy párszor, hogy Ip cím, de az istenért nem vagy hajlandó megérteni…..de ne aggódj segítek! 😀
    https://ipcim.com/hu/?p=what

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Neked mindenki egy, aki másképpen gondolja, mint te. :-DDD

    Aki nem veled van, az mind ellened van, aki nem te vagy, az mind egy és ugyanaz.
    Neked is kellene valami gyógyszer erre a skizofréniádra.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    “Érdekes hogy mennyire tisztában vagy roreno gondolataival, persze tudjuk nagyon jól, hogy ti egyek vagytok!”

    Te is gyakorolhatnál némi önkritikát. 🙂

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Áruld már el, mi értelme lenne több néven írogatni? Teljesen laikusok is meg tudják különböztetni Roreno és az én kommentjeimet. Egy fickó, aki egytért velem. Vannak még egy páran. Ha úgy tetszik, mi vagyunk a “jó” oldal.:)

    Amúgy megfigyeltem már, hogy mindig hallgatsz, amikor ez a név kerül szóba – nézd csak a linket:

    [url]https://www.google.hu/search?q=holiday&client=opera&hs=uL8&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiomeqSwd3JAhUD_XIKHdCpCykQ_AUIBygB&biw=1152&bih=767[/url]

    Mi újság most vele, hm? Rég járt már itt:)

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Hát pont ez történt a nevezett esetben. 😀 Úgy felháborodott….azt hiszem új Subarus cikk, meg az M2-t leváltják 2020-ban cikk alatt megtalálod. Rendesen támadott szokása szerint rorenoként csalfa témában. Gondoltam is, hogy ez vagy két PC-n nyomja egyszerre, vagy teljesen hülye és beragadt. :-DDDDDDDDDDDD

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    JA, s a legjobb az amikor csalfának címzed, de roreno van felháborodva a prolizáson! .-D
    Persze csalfaproliromeónk azt is tudja hogy a csalfaprolirorenó fiú mikor mire és hogyan gondol. Ez nagyon szánalmas, de tőle többre nem “fussa”, közben persze szórakoztató is. Persze úgy lenne igazságos, ha legalább rorenónk feltöltené a rózsaszín háromszöget a logójának.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Hétvégén bennragadt a csávó a roreno nick-el. Azt hittem besz.ok a röhögéstől. Mikor szembesítettem vele, volt olyan kussolás vagy egy óráig. :-DDD

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Csak nem hiányoztam csalfaproliromeó és csalfaproliroreno!?! A virtuális saller nagyon nagy volt, ezért beírok az ellenőrződbe egy jelest és egy piros pontot is! 😀
    Érdekes hogy mennyire tisztában vagy roreno gondolataival, persze tudjuk nagyon jól, hogy ti egyek vagytok! Legalább a fika nick név választásánál lehettél volna egy picit kreatívabb, no de az már a sci fi kategória lett volna! 😀
    Mellesleg a prolizás is egy vélemény, konkrétan rólad, s általad képviselt attitűd kapcsán. 🙂 A szexuális hova tartozásotokat pedig légyszíves ne propagáld ilyen nyíltan. ez egy autós újság lenne, itt nincs helye a meleg propagandának. Ennyi erővel a “kia ” logódat lecserélhetnéd egy “rózsaszín háromszögre” is. :-DDD

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Sajnos nem okozhatok neked örömet.
    Sem egyik sem másik állításod nem igaz. 😀

    Ám amikor bennragadsz rorenoként a beszélgetésben, az módfelett vicces. 😀 Amúgy ezzel sem lenne semmi gond, ha a pótnick-et nem a saját polírozásodra használnád. De olyan kis cuki vagy, hogy még ezt az örömet is megszerzed. Percre pontosan tudni, hogy mikor jelensz meg rorenoként. :-DDD

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    És ne feledjük a vasúti közlekedésnek is egy jelentős része diesel még, meglepő módon az USA-ban is, de Ausztráliában is. A fejletlenebb államokról ne is beszéljünk. Ja, a hajók is diesel motorral üzemelnek, nem kis menyiségben szelve át naponta az óceánokat, tengereket.

    Ostoba, korlátolt dolog mindenért a diesel autókat okolni.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    [url]http://www.origo.hu/kornyezet/20151207-peking-szmog-voros-riasztas-legszennyezes-kornyezetszennyezes.html[/url]

    [url]https://www.google.hu/search?q=peking+szmog&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjJhdeBt93JAhVGDywKHRSYAksQsAQIJA&biw=1280&bih=887[/url]

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Ez nem baj, mert ha ettől az extra idióták elcsendesednek, akkor célt értünk.

    Feljelentgetésről pont te ne papolj koma. Abban ha valaki, akkor te igazán erős vagy. Ismerik páran a kázsé módszert.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Mert erről van szó Plumoza. Ilyen az élet. Ettől a termék még jó, a piacot nem érdekli a csalás, mert autót vesz, nem pedig sztorit, mint itt páran.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Te nagyon vigyázz arra, amit írsz. Ha a szerkesztő anno nem töröl és nem határolódik el, akkor bizony meleged lett volna. Neki mész egy köszönömmel, neked nem volt annyi eszed, mint neki.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Na, közeledünk.

    Közúti közlekedés.

    Ebbe azért igen sok dolog beletartozik, és nem csak apuci 1.6-os dízel autója. PL buszok, teherautók, stb. Amik gyakorlatilag kipusztíthatatlanok a közlekedésből (20-30-40 literes fogyasztás, évi több százezer megtett kilométer?na az generál egy kis emissziót 🙂 )…

    + az euro minusz egyes romok, meg egyéb nyalánkságokról ne is beszéljünk.

    http://auto.howstuffworks.com/air-pollution-from-cars.htm

    Az amcsik is valami 30 %-os részesedést tulajdonítanak a közlekedésben résztvevő cuccoknak.

    Azért érdekes, hogy amerikában, kínában vannak azért szmogos részek, annak ellenére is, hogy utálják a dízeleket, és igen elenyésző dízel személyautó van arrafelé forgalomban.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Valóban hibáztam , ezért idézem ” Fájdalmas adatok derülnek ki az OECD tanulmányából: a légkörbe jutó szennyező anyagok mintegy 50 százalékáért a közúti közlekedés felelős. Ennek túlnyomó részét, 90 százalékát a takarékosságuk és nyomatékosságuk miatt kedvelt dízelüzemű járművek bocsátják ki .”
    tehát kb. 45 százalék , de nem derült ki a világ melyik részére vonatkozik
    http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/ujabb_adatok_a_dizel_jarmuvek_egeszsegrombolo_hatasarol-12897

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Nocsak nocsak feljelentést tettél, kit a szerkesztőket jelentgetted? Mert engem nem, legalábbis senki nem keresett eddig. :))))
    Ismerek ilyen embereket rajtad kívül is, jóízűeket szoktam nevetni rajtuk.
    -encore kollégából volt már baja a honlapnak életveszélyes fenyegetés miatt-
    én nem tudtam róla, megleptél, talán mert én csak néha írogatok már ide.
    Következő hahaha.
    Nehogy meglepődj ha beutalnak valamilyen pszichológiai vizsgálatra a problémáid végett.:)))

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Mit művelsz már megint, te paprikajancsi!? Most már nagyon messzire mentél. Nem először. Feltehetően nem is utoljára.

    Roreno arra gondolt, hogy a Ford Edge cikknél Kopasz kapott egy olyan virtuális sallert, hogy azóta is a sebeit nyalogatja:) Már egy ideje nem is írogat. Senkinek sem hiányzik a “prolizása”.

    Botrányos, amit csinálsz, és gyerekes. Nőj már fel végre, szüzike:) Ezt pedig csak azért küldöm, hogy megint legyen min dühöngened:)

    [url]http://etek.blogger.hu/2011/03/18/a-jo-es-rossz-harca[/url]

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    “De a bizonyítottan rákkeltő szennyező anyagok 90 százaléka a városokban a dízelmotorokból származik.”

    Ez nem így van. Attól, hogy a dízel kipuffogógázai rákkeltőek, még nem 90 %-os arányban szerepelnek.

    Lásd amerika, kína városai, ahol a dízel járművek elenyésző arányban futnak. Viszont annál durvább ipari aktivitás, és erőművek vannak (szén, olaj, stb)

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Korrekt összefoglalót írtál a Volkswagen story-ról. A történetbe szinte mindenki szív a VW tulajdonosak,a részvényesek, a dolgozók …stb. Kivétel az a pár csúcsvezető aki ki bónuszolta a temérdek sok pénzt.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Ne vedd magad túl komolyan, mert mi sem tesszük! 🙂
    Értem én, hogy a sivár életedből hiányzik valami izgalom, de ezzel csak magad röhögteted ki, még a szokásosnál is jobban.

    Elég szánalmas ez e bejelentgetés és mószerolás a szerkesztőknél. Olyan szerencsétlen, balfék dolog.
    Igaz a gerinctelen és alattomos alakoknak ez a fő fegyvere, hiszen más sincs a tarsolyukban.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Ez így utólag viccensek tűnik, de úgy 10 éve épp ez volt a para, Toyota ült a kis pénzhalmán, a VW törvényt meg épp el akarta töröltetni az Európai Bizottság.

    A Porsche általi felvásárlás épp a Toyotát akarta kiütni. Csdak közben Wideking pechére fordult a helyzet.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Miután éppen kiheverte Martin Winterkorn 2 évvel ezelőtti jókívánságait, melyek így szóltak:

    [i]“Kívánom, hogy sikereik minden napját féktelen örömmel és boldogsággal éljék meg.”[/i]

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Nézd csak vissza mit írtál? Ez egy fenyegetés. Anno encore kollégából volt már baja a honlapnak életveszélyes fenyegetés miatt. Szeretnél te lenni a következő? Tényleg úgy gondoltad?
    😀

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Eszembe jutott erről az egészről egy vicc:

    2016 1. munkanapja van, a VW-vezér az irodájában ül a gépe előtt. Egyszer csak jelez a computer – a főnöknek e-mailje érkezett. A Toyota-vezér küldte. Ez áll benne:

    “Sikerekben, eredményekben gazdag új évet kívánok Önnek. Akio Toyoda”

    Matthias Müller zsörtölődve néz maga elé:

    “HA-HA-HA…Nagyon vicces…”

    :)))

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    [i]“De a bizonyítottan rákkeltő szennyező anyagok 90 százaléka a városokban a dízelmotorokból származik . “[/i]

    Olvasnám, látnám, hogy ezt mire alapozod? Ugye nem fosztasz meg tőle? Nos?

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Most a bili a VW dízeleknél kiborult , de ez nem jelenti azt , hogy a károsanyag kibocsátást valós vezetési körülmények között csak a VW dízeleknél kell vizsgálni és a benzineseket stb. sem kell kihagyni belőle .
    Nem kívánom a VW bedőlését , hazánkban is jelen vannak .
    És nem kell Pekingbe menni télen a falvakban is nagyon büdös a levegő .
    De a bizonyítottan rákkeltő szennyező anyagok 90 százaléka a városokban a dízelmotorokból származik . Most azt olvastam a Volkswagen több más autógyártóval azért kezdett lobbizni, hogy az EU 70 százalékkal emelje meg a nitrogén-oxid megengedett határértékét a kipufogógázokban , ez most előre vagy hátra lépés ?

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Még egyszer, szerintem különítsünk el két dolgot: van egyszer az hogy a NEDC nem igazán realisztikus. Megy a felülvizsgálat, és évek óta ismertek az anomáliák (ezer módon “optimalizálták” a vizsgára az autókat), ezek egy része éppúgy érinti a turbóbenyákat, mint a plugin hybrideket. Megy is lobbi körülötte, nemcsak az autógyártók, de a zöld szervezetek által is. És lássuk be, az igazságot egyik oldal sem fogja képviselni, valahol a törvényhozóknak kell megtalálni. De itt nem csak az számít hogy a környezet óvjuk, ha mondjuk bedől az Európai autóipar az se lenne épp mesés…

    Aztán ott a VW egy teljesen külön botránya ami annyiban ér össze hogy mivel a nekik kedvező játékszabályokat sem tartották be nem elegendő az eddigi rendszer.

    De azért ne essünk túlzásokba, Európa legdízelesebb nagyvárosai is mesés helyek Peking, Tokio vagy California szmogos vidékei mellett. Vannak előnyei és htrányai a hibrdinek meg a villanyrednszereknek is, de még nem helyettesítik.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    +1

    Ott a lelátóról nézik a nagyok(Toyota, Honda, Hyundai/Kia, Ford, GM, stb.) meccsét. Lassan onnan is kiszorulnak. A Subaru is gyepálja őket:)

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Nem mindig az olcsó az olcsó, ez tény. 😀
    Ez az egész sztori sokkal összetettebb dolog, mint amit sokan látnak. Egy olyan giga vállalat esetében, mint a VW, olyan degenerált top menedzserekkel az élén, mint Piech is volt, simán lehet bármi. A szent profit, a szent bónusz mindenek fölött áll tudod? Azok, akik az utasításokat adták, már kerestek annyit, hogy soha többé ne legyen gondjuk. A csőcselék meg itt csámcsog a sztorin. Nem a jó és a rossz harca ez, nem a VW bukása ez, hanem néhány felsővezető ámokfutása a brutális profit és a saját bónuszaik realizálása érdekében.

    Másik téma: Ez nagy foci Plumoza. Mondjuk politikai kérdésnek a yenkik s.nek a folyamatos nyalogatását.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    “nemsokára kiderül mennyire csapták be a világot , mekkora kárt okoztak”….

    és [b]mennyi embert öltek meg[/b], egy [b]életre károsították egészségüket[/b].

    Légyszi, ne csak az anyagi oldalt nézzük, hanem a humánegészségügyi árat is! Az sokkal fontosabb!

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Viszont a jelenlegi helyzet mutatja hogy mi is az olcsó, és mi is a drága.
    Végül is a Volkswagennek kiszámolnia hogy megérte-e az olcsóbb utat járnia.
    A Volkswagen szerint mi Európaiak valahogy még is erősebbek lehetünk genetikailag ha nekünk az az átalakítás is megfelel amit nekünk szánnak,viszont az amerikaiaknak nem felel meg.
    Tudom én hogy ott más előírásoknak kell megfeleni a káros anyag kibocsájtásnak. Viszont akkor az előírások rendszerébe van valahol porszem,ha mi Európaiak szívhatjuk azt amit az Amcsik nem. Ez valahogy ugy tűnik nekem ,olyan üzletpolitika mint a biztosítók szoktak alkalmazni. A régi stabil ügyfél hátrányba van az új esetleg megbízhatatlan ügyféllel szembe.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Az amerikai piac a tényleges értékén nézi a dolgokat ezért a VW sehol sincs. Így nyalják a s..ét Amerikának.
    Az európai dilettáns népség meg hanyatt esik a fosvágentől, így azokra tesznek, mert megtehetik. 🙂

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    1. Azt mondják, egyszerűen. nem azt, hogy olcsón. 😀 Ezért.
    2. Ez az egész amerikai cirkusz az általános yenki s.nyalás miatt van. Ez lesz ennek a világnak a veszte.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Felmerül bennem a krdés, ha a Volkswagen ezt állítja “A már korábban ismertetett módosítások révén a cég viszonylag egyszerűen meg tudja oldani, hogy a motorok egyformán viselkedjenek normál üzemmódban és a károsanyag-kibocsátási teszteken, valamint meg is feleljenek valamennyi törvényi előírásnak.”
    Akkor miért nem már az elején így értékesítették az autókat????
    Mi szükség volt arra hogy ezt a “viszonylag egyszerű” eljárást” már ne az elején alkalmazzál???
    Másik kérdés. Amerikai emberek genetikailag másabbak mint az Európaiak?? Már csak azért mert ha jól tudom ott sokkal komplikáltabb dolog lessz az gépjárművek átalakítása. Plussz ők még kártérítést is kapnak. Az Európaiak nem kapnak semmit.

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    A VW botránya az egész európai autógyártásra kihat , hiszen új módszerrel mérik majd a dízelautók károsanyag-kibocsátását valós vezetési körülmények között , ezért most meg van az esély arra , hogy jobb , hatékonyabb irányba forduljanak az események és az utcák levegője is érezhetően tisztuljon . Úgy legyen !

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Valamit tisztázzunk: ez nem dízelbotrány hanem a VW botránya. Lehet sárt dobálni, de a VW csoport volt a hunyó, akik hazai pályán a szinte rájuk szabott házi-szabályokat sem tartották be.

    Persze fontos, hogy a legerősebb európai gyártót ne szívassuk agyon, de azért legyünk már egy piit korrektek….

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Mindenesetre most meg van az esély arra , hogy jobb , hatékonyabb irányba forduljanak az események és az utcák levegője is érezhetően tisztuljon . Úgy legyen !

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Minden jel arra utal, hogy a JÓ

    [url]http://www.origo.hu/auto/20150105-a-nemetek-szerint-is-a-toyota-a-legmegbizhatobb-auto.html[/url]

    és a ROSSZ harca

    [url]http://index.hu/gazdasag/2015/12/02/bepereltek_a_bosch-t_is_a_vw-botrany_miatt/[/url]

    végérvényesen eldőlni látszik.:)

  • 2017.10.28. at 10:05
    Permalink

    Ha ez így lenne akkor is kétszáz forintos alkatrész kihagyásával szívatták emberek tízmillióit , de igazából ez csak a jéghegy csúcsa , nemsokára kiderül mennyire csapták be a világot , mekkora kárt okoztak .

Vélemény, hozzászólás?