Dobta a tetőt az új Audi A5

Tovább bővült az új Audi A5 kínálata, megérkezett a Cabriolet

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Szép lassan kiteljesedik az új Audi A5 kínálata, bár az RS5 még várat magára, azért a kabriókat már megkapjuk. Megérkezett az A5 és S5 Cabriolet.

Elődjéhez képest bőségesebb helykínálattal érkezett az új Audi A5 és S5 Cabriolet. Tengelytávja 14 milliméterrel, a hátsó lábtér viszont 18-cal bővült, ráadásul vállban is nagyobb már a hely. A stílusában és vonalaiban maradéktalanul a kupéhoz hasonuló kabriók vászonteteje 15 másodperc alatt nyitható, és ennél 3 másodperccel lassabban zárható, viszont akár 50 km/h-ig lehetséges.
Negyven kilogrammal karcsúbb elődjénél a – márka szerint – kategóriájának legmerevebb karosszériáját adó A5/S5 Cabriolet. Alapvetően első, felárért viszont Quattro összkerékhajtássú az új kabrió, motorjai pedig a Coupéval és a Sportbackkel közösek. 252 lovas TFSI az alap, följebb kétliteres és háromezres TDI-k érhetők el 190 és 218 lóerős teljesítménnyel, de később lesz egy 190 lovas kétliteres benzines és 286 lóerős háromezres dízel is a kínálatban.
Hirdetés

Összkerékhajtás és nyolcfokozatú tiptronic automataváltó jár alapból az S5 Cabriolet-hoz, valamint 354 lóerős 3,0 literes turbós benzinmotor. Míg nem érkezik a 2,9 literes duplaturbós – a Porsche Panamerából már ismert – V6-os, 440 lóerős motorral szerelt RS5, addig az S5 lesz a csúcs a kabrió az A5-ösök között 5,1 másodperces százas sprintjével.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 00:31
    Permalink

    Szerintem te beteg vagy.
    Szinte az összes Audi ugyanúgy néz ki.
    Méghogy klasszikussá válik.
    Szerintem értéktelen romhalmazzá, mivel semmi egyedi vagy különleges nincs benne, még a vonalai is nagyon hasonlítanak egymásra. tömegcikk minden egyes alkatrésze, sőt semmiben sem csúcsminőség, csak az illesztései mondhatók egy ideje a kategóriájában úttörőnek de vajon meddig, attól meg nem lesz klasszikus.
    Semmi de semmi különleges nincs ezekben az autókban ugyanúgy filléres romhalmazok lesznek ezek is tizenhuszonévesen mint a többi audi meg német autó.

  • 2017.10.28. at 00:31
    Permalink

    Hál istennek az Audi viszi tovább következetesen ezt a gyönyörű formát. Nekem egy modellfrissített Audi A4 Cabriom van 3,2 FSI Quattro kézi váltóval e mellett lassan már klasszikussá válik, remélem halhatatlanná is és egyszer nagyon sok pénzt fog érni, már csak 20 évet kell vele várni 🙂

Vélemény, hozzászólás?