Dübörög a Mazda

Az európai piacon jól szerepel a Mazda, felülmúlja saját célkitűzéseit

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az európai autópiac kezd magára találni. A Mazda a régióban 170 ezer autót akart eladni idén, most úgy néz ki, túlteljesíti a tervet.


Ha a második félév is jól alakul, akkor a kitűzött darabszámnál több autót adhat el a Mazda - írja a Bloomberg a japán gyártók közül leginkább exportfüggő Mazda régiós operatív vezetőjére hivatkozva. Jeff Guyton elmondta, hogy az első öt hónapban 24 százalékos volt az emelkedésük, ami ígéretes érték ahhoz képest, hogy az egész 2014-es évre vetítve 6,9 százalékkal számoltak. A 6-os 2012 őszen mutatkozott be, 2013-ban a Mazda a piac 1,8 százalékos csökkenése ellenére 18 százalékkal tudta növelni az eladásait.
Hirdetés
Az idei évben a relatíve friss kínálat mellett a hatéves mélypontról feltápászkodó piac is segíthet a számok kedvezően alakulásában - a Mazda vezetése Európa-szinten 3 százalékos javulást vár. Ezzel szemben májusban például az európai összeladások 0,4 százalékos visszaesést mutatnak - olvasható a Focus2Move jelentésében.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 06:12
    Permalink

    Ezzel csak az a “problémám”, hogy 20 évvel ezelőtt még szinte egyedül fickándoztam az úton és mindenki megbámult, ma már rendszeresen találkozom mazdásokkal. Elveszti a varázsát az autóm, ha ilyen ütemben növekszik az eladása- amin persze nem csodálkozom-de azért jól esik olyan remek öltönyben járni, amit megnéznek, tudod, hogy remek anyagból van, más a fazon, ami a többieknek nincs és bárhova mész, nemigen akad párja. De azért annyira nem bánkódom!!

Vélemény, hozzászólás?