Duplázta egyterűek közötti részesedését a Ford

Jól fogynak a Ford kompakt egyterűi

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bejött a C-Max kínálatának kettéosztása a Fordnak, az új párosból pont kétszer annyi fogyott, mint a korábbi egyből.

Küzdelmes, de jó évet tudhat magáénak a Ford. A végső eladási számokat majd jövő év elején láthatjuk, de az már most publikus, hogy a kompakt egyterűek között több mint duplájára nőtt a kékovál piaci részesedése.
A tavaly ősszel érkezett C-Max és Grand C-Max ugyanis az eltelt évben 135 ezer példányban kelt el Európában, ami pontosan a duplája annak a számnak, amennyit az elődből vettek 2010-ben. Meg kell hagyni, ez nem csak az új széria sikerét jelzi, hanem azt is mutatja, hogy hiába frissült 2007-ben az első C-Max, valójában koros, 7 éves modell volt.
Fontosabb azonban, hogy a kettős, 5- és 7-üléses, eltérő karosszériákkal kínált modellpáros 6,7-ről 12,7 százalékra növelte a Ford szegmens-részesedését, a két egyterű közül pedig a vásárlók harmada dönt a hosszabb, drágább és családibb, hétüléses Grand C-Max mellett. A Ford legnagyobb örömére a vásárlók zöme, konkrétan 60 százaléka nem a márka egyéb modelljeitől vagy a korábbi generáció vevőköréből, hanem más gyártóktól pártol át.
Hirdetés
Az új C-Max bebizonyította, hogy a vásárlók még a kifejezetten kihegyezett piaci verseny és nehéz gazdasági körülmények közepette is értékelik az új termékeket” - nyilatkozta Roelant de Waard, a Ford Europe marketingért, valamint értékesítésért felelős alelnöke. Majd hozzátette “A piaci részesedés megduplázására egyetlen lehetőség nyílik: új vevőket kell megnyerni a versenyben, és az új C-Max pontosan ezt teszi.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?