Egy korszaknak vége, elkészült az utolsó orrmotoros Corvette

Hatalmasat változott a Corvette, egyelőre nem készül több orrmotoros kivitel

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Chevrolet meglépte azt, amit évtizedekkel ezelőtt is már tervezett, a Corvette motorját az ülések mögé tervezte, most pedig végeztek a C7 gyártásával.

Hatalmasat változott Amerika egyik ikonja, és a Corvette C8 érezését már lényegében az összes Állam egyként várta. A Corvette orrközépmotoros, transaxle elrendezésű sportoautóból farközépmotoros szupersportautóvá változott. Ezt az elrendezést lényegében az első Corvette óta kóstolgatták, de egészen mostanáig nem érezték elég ütőképesnek. 66 évvel az első Corvette megjelenése után elköszönnek a klasszikus elrendezéstől és lezárják az orrközépmotoros Corvette gyártását, elkészült az utolsó C7-es.
Hirdetés
Ahelyett, hogy a gyártó mindenféle csinnadratta közepette búcsúzna a C7-től, egyetlen fotót osztott meg Twitter oldalán. Az utolsó C7-es egy fekete Z06 3LZ felszereltségi szinttel. Motorja 6,2 literes V8-as, 650 lóerős és 881 Nm nyomatékra képes, 3,2 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t és 314 km/h a csúcssebessége. Váltója hétfokozatú kézi szerkezet, ami helyett automata is választható volt hozzá, de furcsa módon a dupla kuplungtárcsás kézi váltó igencsak népszerű volt a Corvette-hez. Itt van most egy hatalmas változás, a C8-as ugyanis már csak automata váltóval fog készülni. Az utolsó C7-es Corvette ára már pontosan tudható, ugyanis jótékony célokra elárverezték hónapokkal ezelőtt a Barrett-Jackson aukción, a legmagasabb licitet pedig 2,7 millió dollárnál ütötték le.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?