Egy rakás új fotón illegeti magát a BMW M5 Competition
Néznél ma valami szépet? Az M5 Competition legyen az, az Ascari versenypályán fotózták
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ismerjük már a legerősebb BMW M5 paramétereit, látványával viszont még mindig nem tudtunk betelni. A BMW sem, tisztességes galériát állítottak össze az Ascari versenypályán készült fotókból.
Teljes mértékben kikapcsolható az elsőkerékhajtás, az új összkerékhajtással viszont 3,3 másodperc alatt 100-ra katapultál
Hatalmas mérföldkőhöz érkezett a BMW a legújabb M5-össel, bár kategóriájában nem újdonság, a bajoroknak mégis az első összkerékhajtású teljesítménymodelljük. Az új luxus sportszedán a korábbi 4,4 literes biturbó benzinmotort használja, alapesetben 600 lóerővel, ám nem sokkal az M5 bemutatkozása után megérkezett az M5 Competition is, ahol a katalógusadat 625 lóerő és 750 Nm nyomaték. Az új csúcsmodell persze nem csak teljesítményében ad többet, temérdek modellspecifikus alkatrészével még élesebb sportgéppé tették, melyet az Ascari versenypályán alaposan körbefotóztak.
Fekete kiegészítőiről, 20 colos Y küllős felnijeiről ismerhető fel a Competition
625 lóerőt, 750 Nm nyomatékot teljesít a 4,4 literes V8-as motor, okos összkerékhajtást és 8 fokozatú automata váltót kap
Az új BMW M5 Competition már külsőre is kicsit máshogy mutat, mint az alap M5, kezdve azzal, hogy alacsonyabb, igaz, csak 7 milliméterrel, ám ez épp annyi, amennyivel az M5 magasabb az alap 5-ösnél. A Competition csomag fekete veséket és tükörházakat ad, fekete diffúzorfészket és egyedi Y küllős alufelniket. Változtattak az első kerékdőlésen, 10 százalékkal keményebbre is vették a lengéscsillapítókat, hátul változtattak a stabilizátorok bekötésein, valamint a Nürburgringen hangolták tökéletesre a beállítást. A 4,4 literes V8-as nyomatékleadását 200 percenkénti főtengely fordulattal kijjebb tolták, így a Competitionnél 1800-5800-as fordulat között végig elérhető a 750 Nm. Keményebb motorfelfüggesztést alkalmaztak, amivel hangyányit javult az amúgy sem rossz gázreakció. Az M5 Competition egyedi emblémái mellett Merino bőrkárpitot és különleges fényezéseket is kaphat, a fotókon épp Frozen Silver külsővel pózol.
Alacsonyabb és keményebb futóművet, feszesebb motortartó bakokat és más stabilizátor-bekötéseket kap
nem annyira tetszik sajna, unalmas, nem rossz, de uncsi. ahogy az új audik is. az M8GC az viszont tetszene, inkább azt hozzák már ki 😀 az már előbbremutató lenne 600 lóval awd-vel.
csak azt a vese összetoldást ne erőltessék, úgy néz ki így, mint egy puszilós szmájli.