Azért kell némi idő, míg feldogozza az ember a látványt. Ehhez képest a jelenlegi hetes ráncfelvarrása már szinte unalmas (Forrás: Motor1)
Már a második alkalom, hogy egészen furcsa kialakítású BMW-t kaptak lencsevégre. Ősszel az X7 alaposan álcázott, vélhetően már félidős frissítésre készülő kiadását fotózták, amit persze alaposan bebugyoláltak. A közúti használat miatt azonban a lámpát szabadon kell hagyni, aminek elhelyezkedése egyáltalán nem szokványos a BMW-től. Ugyanilyen világítótest figyelhető meg a nemrég felbukkant 7-es prototípuson, ami már a soron következő generációváltásnak ágyaz meg.
Az elképzelt orrhoz képest nincs semmi meghökkentő hátul, csak a szokásos hokiütő formájú BMW lámpák (Forrás: Motor1)
A 7-es BMW nem fukarkodik a megdöbbentéssel, a jelenleg futó G11/G12 széria
félidős frissítése kapcsán jelentek meg először a hatalmas vesék, aminek köszönhetően a 7-es jobban elkülönül az olcsóbb modellektől. Az új generáció várhatóan 2022-ben debütál, ami teljesen új kinézetet hozhat a BMW palettájára. Az új szérián valószínűleg megmaradnak a hatalmas vesék, amit osztott lámpával fejelnek meg. Az alsó világítótestek a vesék középvonaláig csúszhatnak le, egy csíkszerű lámpa viszont a motorháztető pereménél kaphat helyet. A jövőbeli 7-esről már virtuális fotók is készültek, amin teljes valójában megtekinthető az elképzelt csúcs BMW.
A két év múlva érkező hetes BMW-ből készülhet egy tisztán elektromos változat is i7 néven. Találgatások szerint - a kategóriához híven - impozáns adatok kerülnek majd be az i7 katalógusába: 540 lóerő körüli teljesítményre és közel 500 kilométeres hatótávra számíthatunk. A várhatóan minden luxussal kényeztető elektromos BMW-nek nem lesz könnyű dolga, a Mercedes is gőzerővel fejleszti az elektromos csúcsmodelljét, ami
EQS néven érkezhet a szalonokba.