El lehet rontani a Panamerát nagyon drágán

A Techart kiadta első kiegészítőit a Panamerához, kár volt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Néhány autóhoz felesleges, sőt, leginkább hiba hozzányúlni. Tipikusan ilyen egy Porsche is, főleg a Panamera, arról nem is beszélve, hogy a Techart honfitársunk munkáját rontja el.

Sokaknak nem elég önkifejezés az, hogy egy alsó hangon közel 30 milliós autóval járhatnak, erre még szeretnek rádobni egy jó nagy lapáttal, ennek a közönségnek alkot a Techart is. A Porsche tuningmesterei általában jó dolgokat hoznak létre a 911-eshez, de ugyanaz a Panamerán már egyáltalán nem mutat jól. Varga Péter gyönyörű vonalakkal élesztette újjá a modellt, ami már önmagában is egyrészt tekintélyes, már csak a mérete miatt is, másrészt sportos. A Techart bodykitje 8 centivel szélesíti ki a karosszériát hátul, elöl valamivel kevesebbel.

A Techart Grand GT bodykit a Panamera külsejét drasztikusan megváltoztatja, hátul 8 centivel szélesebb így a karosszéria

Hirdetés

Van itt sportos narancssárga bőven, lőttek az ízléssel összeválogatott színekből álló beltérnek

Az első lökhárítót a GT3-hoz hasonlóra szabták, a motorháztető pedig szénszálas, némi súlycsökkentés gyanánt, persze ezen a szinten már igazán mindegy egy-két dekagramm. A Panamera minden szinten gyors, az új hibridverzió ráadásul 680 lóerős, és 3,4 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Visszatérve a kithez, a belsőt is érinti az átalakítás a tulaj ízlése szerint, a demóautó belét narancssárga kiegészítőkkel dobták fel, felborítva ezzel a beltér elegáns és kimért összhangját. A csúcs viszont a minden szinten gombnyomásra vagy automatikusan nyíló hátsó légterelőre épített vasalódeszka. Nyitott állapotban igazán jól mutathat a kétszintes légterelő, eléggé Need for Speed. Persze van még karbon is, méghozzá a kipufogóvégeken, amiket egy óriási diffuzor köt össze. Az árát nem árulták el, de a Techart nem dolgozik olcsón. Ha már Panamera-tuning, akkor ott a Race Chip motortuningja, annak valamilyen szinten értelme is van, de legalább a külsőt nem feltétlenül rontja el.

Mindennek a teteje az orbitális hátsó légterelő, ami az eredeti aktív szárnyra épül, a motorral nem történik semmi, persze ahhoz is hozzányúlnak igény szerint

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 19:23
    Permalink

    A narancs betét a beltérben szerintem feldobja az amúgy végtelenül kimért, technokrata, talán már-már gyászos belteret. Olyannyira szerették volna ezt hangsúlyozni a kinti fotókon is, hogy az autó szinte egybefolyik az aszfalttal, annyira szerettek volna egy németes autót mutatni (szürke több árnyalatban, fekete háttér, növények alig, ha igen, akkor is butított színekkel)

    Viszont furcsa, hogy a több képen is ottmaradt a lens flare, én biztos kiszedtem volna.

  • 2017.10.27. at 19:23
    Permalink

    Évek óta Varga Péter felel a Porschék kinézetéért?
    Ezt szerintem eddig nem csak én nem tudtam.
    Érdemes lenne egy cikkben összegyűjteni a magyar vonatkozású formákat.

Vélemény, hozzászólás?