Elegáns munkaeszköz villanyhajtással? Persze, hogy Mercedes!
Hiába haszonjármű, a Mercedes még ebben a szegmensben is megőrizte stílusosságát
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hazai környezetben próbálhattuk ki a Mercedes eCitan furgont, amely a villanyhajtással is remek útitárs lehet a fuvarozóknak.
A Kavanszit-kék metál fényezéssel esztétikus látvány az eCitan
A lámpáknak elöl és hátul is esztétikus vonalakat rajzoltak
Mindkét oldalon tolóajtó a könnyebb pakolhatóság érdekében. Az általam próbált eCitan kis híján 4,5 méter hosszú, a nagyobb kivitel pedig 4,9 méter
A Mercedes logó mögé rejtették a töltőnyílást
Hátul 180 fokban nyíló kétszárnyú ajtók, amelyek nyitásával jelen esetben az 1,5 x 1,8 méteres csomagtérhez lehet hozzáférni. A nagyobb kivitelben a rakodótér már 1,5 x 2,2 méteres helyet kínál
A 7 colos kijelzőn nehezen leolvashatóak a karakterek
Az eleganciára azért itt is adtak, a váltókar teteje remekül mutat a márka emblémájával
Az utastér logikusan felépített, minden a helyén, az ülések pedig kifejezetten kényelmesek
Csupán félig digitális az óracsoport, a kilométeróra és az energiafogyasztást jelző műszer megmaradt analógnak
A legfontosabb funkciókért a kormányt sem kell elengedni
Szinte pofonegyszerű vezetni, a kameráknak köszönhetően pedig a parkolás sem jelent kihívást
750 kilogramm fékezett, és 1500 kilogramm fékezetlen tömeg mozgatására alkalmas
Érthetetlen az autógyártók hozzáállása – miért ilyen csekély a hatótávja egy munkaeszköznek?
– az akkumulátor súlya, mérete itt nem lenne akadály és a céges költségvetés magasabb árat is megengedhetne!
Sajnos ez igaz az összes itthon kapható e-haszonjárműre!