Elmaradt az Audi a Mercitől és a BMW-től
Csökkentek az eladások Kínában, emiatt visszaesett az Audi
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A kínai piac miatt jelentősen visszaestek a négykarikás márka eladásai 2017 első negyedévében. Ennek ellenére az Audi értékesítési igazgatója bizakodóan áll az év hátralévő részéhez.
2017 márciusában csökkentek az Audi eladásai, egészen pontosan 7 százalékkal. Az év harmadik hónapjában összesen 173 ezer autót adott el a gyártó, melyből 41 ezer db Kínában talált gazdára. Utóbbi szám 19 százalékkal kevesebb, mint 2016 márciusában. Az Audi kínai eladásait a meglévő márkakereskedői hálózat fogja vissza, mivel az autógyár egy új partner bevonásával egy új értékesítési csatorna létrehozásán dolgozik.
Dietmar Voggenreiter értékesítési igazgató szerint az elmúlt hetekben sikerült előrelépést tenni és ennek alapján bizalommal tekint az év hátra lévő részére. Nem véletlen a pozitív hangulat, hiszen nyáron mutatkozik be az új A8-as modell, amely minden bizonnyal hozzájárul majd a fellendüléshez. Az Audi versenytársai az első negyedévben tovább növelték eladásaikat: a Mercedes darabszáma 16 százalékkal 561 ezerre, a BMW-é pedig 5 százalékkal 503 ezerre emelkedett.
A legfontosabb dolog kimaradt az egyenletből: vadiúj a Q7, Q5, és az A5, friss az A4, és ereje teljében az A3. Az A6/A7 kivételével az összes nagy pldszámban értékesített modellje friss az Audinak.
Minden bemutatónál leírtam, hogy nem vezet jóra, ha az új modell tökugyanúgy néz ki min az elődje, és még egymástól sem lehet igazán megkülönböztetni a márkán belül a típusokat.
Előbb utóbb meg fogják inni ennek a levét…
186e-ről 173e-re csökkent, ez -13e db. ebből Kína -9,5e db. 3,5e db-os csökkenés a többi piacon jön össze, szóval Kínai átszervezés nem 100%-os magyarázat a csökkenésre….
Jól látod a dolgokat, Mester! Üdv újra a fedélzeten:)
van egy olyan sanda gyanúm, hogy kezd kifulladni ez a design.