Első képeken a Renault Mégane családi kombija

Már látható a Renault Mégane Estate

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Először képeken a Renault Mégane IV családi kombi verizója, az Estate. A Genfi Autószalonra GT csomaggal és 4CONTROL rendszerrel érkezik.

A Renault Sport jelvény nem véletlen. A Renault Mégane Estate GT megkapta a 4CONTROL rendszert is, amivel játékosabb lehet a családi utazás

Ahogy a nemzetközi menetpróbán, majd itthon is próbált alap Mégane IV, úgy a kombi Mégane Estate is megkapja a GT csomagot. Jót tett a kocsinak, hogy hozzányúltak a francia mérnökök, hiszen a 4CONTROL rendszerrel egyszerűen kezesbárány az utakon. A moduláris belső 5 személynek ígér kényelmes helyet és a szegmens leghosszabb csomagterét említi a Renault. A kombi, azaz Estate Mégame jelvénye a rombusz-emblémán túl ugyanúgy a C-alakú fényszóró lesz, mint az ötajtósnak, ezenfelül króm ablakkeret és C-oszlop, valamint mattra eloxált alumínium tetőcsomagtartósín is választható lesz. Az autó alapból széles nyomtávot és ültetést kapott, a GT csomag pedig még rátesz egy lapáttal.

Hirdetés

Hátulról is mutatós, jól festenek rajta a Mégane LED-es hátsó lámpái, ráadásul a Renault Sport ezüstre fújt diffúzora se tesz rosszat neki

A GT csomag része az alumínium toldatokon kívül a méhsejthálós hűtőrács és az első lökhárítón lévő két plusz légbeömlő. A farrészen a króm kipufogóvég és a faragott diffúzor inkább a dinamikus megjelenés kellékei, mint a teljesítményé. A Genfi Autószalonra természetesen ezt az Estate GT verziót viszi a Renault, ahol remélhetőleg már több információval leszünk gazdagabbak.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 08:04
    Permalink

    Akkor hasonlíts össze egy újabb modellt egy régebbivel és meg látod a felfújt doboz dolgot,a súlyuk meg alig nő de a méretük meg igen,mert ha pl elérnek egy olyan méretet mint a felsőbb kategória de hiába a méret ha a súly el marad,ezért is olyan felfújt dobozosak.

  • 2017.10.28. at 08:04
    Permalink

    Sem veled, sem a következő modattal nem értek eget: “A moduláris belső 5 személynek ígér kényelmes helyet”.
    Ezek az autók 5 személynek kicsik, 4-nek elég benne a hely. A felfújt doboz max. egy Scénicre passzolna…n

  • 2017.10.28. at 08:04
    Permalink

    Nekem kifejezetten szimpatikus ez a jelenség, hogy a kategóriákat felhizlalják. Egy ilyen Megane kombi méretben már akkora, mint 10 éve egy avensis volt. Egy mai Clio is simán hozza méretben egy IV-es Golf adatait. Kvázi kevesebb pénzért vehetsz nagyobb méretű autót, ami szintén jól felszerelt. Ez egy örvendetes dolog, szerintem. 🙂

  • 2017.10.28. at 08:04
    Permalink

    Nem értem hogy mi a porblémád. Nyilván piaci igény van rá, hogy az alsó közép mérete akkora legyen amekkora. Ha ezt nem követnék le a gyártók, mennének a lecsóba. Ha neked személy szerint túl nagy egy mai alsó közepes autó, akkor választhatsz egy-két kategóriával lejjebb és ott megtalálhatod azt a méretet, amire szükséged van.

  • 2017.10.28. at 08:04
    Permalink

    Dögös lett ez a GT kombi! Focus RS kombi ellenfél. Viszont attól tartok, hogy alap verzióban elég esetlennek fog kinézni, pont mint a Talisman. Aztán majd meglátjuk.

  • 2017.10.28. at 08:04
    Permalink

    Ezentúl nem Grandtour-nak, hanem Estate-nek fogják hívni a Renault kombijait? Ezek szerint nem csak a Laguna nevet dobták sutba a cégnél…

    Saját észrevétel: mivel a franciák nemigen alkalmaznak angolszász típusneveket, ezért logikus lenne, hogy nem “esztéjt”-nek, hanem “esztát”-nak kell ejteni. Hirtelen nem jut eszembe ugyanis angolszász típusnevet viselő francia autó(csak az Avantime a “time” miatt). Ez részemről csak egy észrevétel, az eddigi logikájukat követve.

Vélemény, hozzászólás?