Európa legjobb vétele a PSA egyterű triója
A PSA csoport autói nyerték az Autobest díját
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Öt riválist legyőzve kapta meg a díjat a PSA csoport három márkája. A Citroën Berlingo, a Peugeot Rifter és az Opel Combo Life tehát hivatalosan is Európa legkedvezőbb ár/érték arányú autójának számít.
Még mindig fura azt írni és olvasni, hogy a PSA márkája az Opel, pedig így van, a Combo is abszolút francia modell. A Citroën esete még különlegesebb, mert tavaly is ez a márka nyert
A 2001-es esztendő óta az Autobest minden évben szavazást ír ki, amelyben 31 európai ország 31 újságíró szakértője voksolhat a legjobb vételnek számító autóra. A járművek 13 kritérium alapján mérettetnek meg, amelyek között szerepel az ár-érték arány, a dizájn, a kényelem, a technológiai tartalom, és még olyan tényezők is, mint a szolgáltatások minősége, vagy az alkatrészellátottság az adott márka kereskedőhálózatában. Végül a legtöbb szavazatot begyűjtő autót díjazza az Autobest. Idén a PSA Csoport egyterűi nyertek, ami egyben azt is jelenti, hogy az Autobest történetében először fordult elő, hogy két egymást követő évben ugyanaz a márka érdemelte ki a „Best Buy Car of Europe” díjat. Ez pedig a Citroën, amely a C3 Aircross modell után az új Berlingóval is elnyerte az eddig 18 alkalommal kiosztott díjat.
Több mint 690 000 Citroënt helyeztek forgalomba idén, ami az elmúlt hét év legjobb eredménye
Ám nem csak a Berlingo személyautó változata kapott díjat az utóbbi hónapokban, ugyanis a haszonjármű változat (Citroën Berlingo VAN) a szeptemberi Hannoveri Nemzetközi Autókiállításon elnyerte a Nemzetközi Év Haszonjárműve díjat is.
[BANNER type="1"]
Kutyabarát járgány
Jelenleg a Berlingo a Citroën második legnépszerűbb típusa a C3 után. Bemutatkozása óta több mint 3,3 millió példányt gyártottak belőle. A 2018 szeptemberi megjelenése óta már 13 000 megrendelés érkezett az új változatra, a Citroën pedig 6 százalékos növekedést ér el idén, ami valójában a háromszorosa a globális piac növekedésének.
A testvérmodellek is ugyanúgy megkapták a megtisztelő címet