Európaibb lett a Jeep Compass
Nem csak frissítést, új gyártóhelyet is kapott a Jeep Compass
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Jeep Compass eddig Mexikóból érkezett, most viszont az FCA (Fiat Chrysler Automobiles) egyrészt az európai igényekhez igazította, másrészt gyártásával is Olaszországba hozta.
Az új Compass az első olyan Jeep, ami fronthajtás mellé kaphat automata váltót - Európában erre ugyanis komoly igény van
Belül leginkább az infotainment új, természetesen okostelefon-tükrözős, telefonunkkal a leállított autó is kapcsolatban marad, a zárakat és a hibrideknél a klímát is vezérelhetjük applikációból
a Jeep első fronthajtású és automataváltós modellje.
Utóbbi azért fontos, mert a Jeep adatai szerint az európai kompakt SUV eladások 28 százalékát az ilyen verziók teszik ki. A benzines mellett továbbra is szerepel az 1,6 literes, 120 lóerős MultiJet II turbódízel, de a benzinesekkel jön plug-in hybrid is, 190 és 240 lóerős rendszerteljesítménnyel és összkerékhajtással, 4xe néven. A hibridek emissziómentes hatótávja 50 kilométer körül várható, a Compass MyRemote okostelefonos alkalmazása esetükben nem csak a zárak és a lámpák, hanem a légkondicionáló vezérlését is lehetővé teszi, de természetesen a töltöttségről, illetve az aktív töltés állapotáról is tudósít. A belső égésű motoros Compassokat már e hónapban piacra ígérik, a hibrideket őszre várhatjuk.Ember legyen a talpán, aki felismeri az új verziót, igaz, a színek is árulkodóak, a Melfiből érkező Compass új árnyalata a gyári néven elefántcsont gyöngyház, a Colorado piros, az Italia kék és a Shade kék, valamint a Techno zöld metálfényezés