Ez lehet minden idők legdrágább Cadillacje

A Cadillac bemutatja: így dobják meg az extrák a vételárat

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Cadillac XT6-os a legjobb példa arra, hogy az extra kiegészítők mennyivel növelhetik meg az autó árát.

Az új Cadillac XT6-os idén januárban debütált a Detroiti Autószalonon, de a modell alapára csak márciusban lett publikus, mindkét verzióhoz. A Prémium modell 53 590 dollárról indult, míg a Sport verzió 58 090 dollárral kezdődött.
Mindkét verzióban egy V6-os, 3,6 literes, 310 lóerős motor található, de a Sport csak összkerékhajtással érhető el, ez indokolta esetében a magasabb árat is. Lássuk hát, hogy mi adódhat még hozzá az alapárakhoz.
Hirdetés

Egyrészt ott vannak a színek: a Cadillac XT6 Sport verziójához 9 színárnyalat érhető el, de ezek közül csak egyetlenegynek nincs felára. Ha valaki mondjuk Red Horizon Trincoat árnyalatot választana, máris drágább lett a vágyott modell 1 225 dollárral.
A hátsó ülések infotainment rendszeréért potom 2 195 dollár pluszt kell kicsengetni, míg az éjszakai világítást új szintre emelő Night Vision rendszerért 2 000 dollárt kérnek el, a prémium fényszórókért pedig 700 dollárt. Szóval ennek fényében az már nem is tűnik akkora pofátlanságnak, ha a rendszámtábla rögzítéséért 15 dollárt számítanak fel.
Ilyen és ehhez hasonló költségekből jöhet össze egy közel 80 000 dolláros vételár, persze csak akkor, ha minden extra kell, és mindegyikből a legdrágábbat választjuk. De akkor sem nehéz elszállni a pluszköltségekkel, ha csak néhány extrát választunk pluszban.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2019.06.17. at 16:04
    Permalink

    Azért sok újdonsággal nem szolgál a cikk. Sosem drágán nehéz megvenni egy autót hanem a legjobb áron azzal a tudással amire a vevőnek szüksége van.
    Ehhez szeritnem két dolog kell: viszonlyag szabad konfigurálhatóság és kedvezményes árú csomagok/felszereltésgi szintek.

    Az európai prémiumkategóriákban elég nagy a daráló, gyakran évente frissítenek a modelleken, ráaádásul minden gyártó külön árstratégiát választ amit folyamatosan korrigál az eladások fényében (vagyis jobban akciózik a modellciklus vége felé, vagy ha a konkurens épp új modellt hozott ki), azért ha valaki nem tud kellően rugalmas ajánlatokkal élni az gyorsan partszélen marad, mint a szegény Inifniti, aki azt hitte itt ugyanazzal szembesül mint az USÁ-ban.

    Amúgy ez a kocsi egész jól néz ki talán az egyetlen Caddy far, ami nem tűnik elnagyoltnak…

Vélemény, hozzászólás?