Már nagyon várta az értő közönség a Z06 érkezését
Hűen követte azt a bölcsességet a tervezőgárdája, amely szerint nem elég erősnek lenni, annak is kell látszani. Az új Z06 ugyanis 9,4 centivel szélesebb az alapváltozatnál, többek között a vaskosabb kerékjárati ívek miatt, amelyek alá beférnek a szélesebb gumiabroncsok. Emellett változott az első lökhárító is, valamint látványos hátsó szárny került az autó tomporára. Ami nem csak dísz, hiszen 299 km/h tempónál már 165,6 kg leszorítóerőt termel. Ugyanígy a nagyobb légbeömlők sem csak látványelemek, tényleg szükségesek a fékek, az olaj és a hátsó tengely elé szerelt motor hűtéséhez.
Elöl 275/30ZR20 gumik, hátul 345/25ZR21-es méretűek feszülnek rajta. Karbon felnik is rendelhetők hozzá
Az a bizonyos motor pedig egy szívó, V8-as, 5,5 literes szárazkarteres egység, ami LT6 kódnéven fut házon belül. Bizony, ez ugyanaz a motor, ami az IMSA versenyeken szolgált a 2020-as évadban a C8.R versenyautókban. A Z06-ban 670 lóerőt tud 8600-as fordulatnál, míg a nyomatéka 623 Nm, amit 6300-as fordulatnál ad le. Az árát még nem árulták el, de az előző generáció esetében 25 ezer dollár volt a felára a Z06-osnak, ezért most körülbelül 85 ezer és 95 ezer dollár közötti ár válható, tehát körülbelül 25-30 millió forintba kerül majd.
Tényleg rengeteg leszorítóerőt termel a hátsó szárny