Fedezékbe! Supra épül dízelmotorral!

Ha a dízelmotoros Suprától nem szűnik meg a világegyetem, akkor már nem kell félnünk

Suprában nem szokás kicserélni a 2JZ-t, épp hogy azt szeretik más autókba is pakolni. De mi van, ha az már éppen nincs meg a karosszériához? Jöhetnek az elborult ötletek.

Éppen elég ütés volt a rajongóknak, hogy a Suprába BMW motor kerül, de nem volt sok választása a Toyotának. A legenda már nem lesz teljesen az, mint régen volt, de erre amúgy sem lett volna sok esély. A klasszikus sorhatos 2JZ motor az egyk legstrapabíróbb benzines, miért is tenne bárki mást egy negyedik generációs Suprába? Mondjuk, ha a kiszemelt autóban már egyébként sincs benne a motor, akkor lehet gondolkodni, mi kerüljön a helyére. A Retro Rides fórumozójának története is így kezdődött, hozzá került egy üres Supra karosszéria, amibe a 2JZ beszerzése nem lett volna valami alacsony költségvetésű megoldás és annál azért jobban elborult az elméje az alkotónak.
Hirdetés
A karosszériát megemelték, terepabroncsokat pakoltak alá, kivágták a sárvédőket és komolyabb futóművet építettek alá, lényegében egy terepjáró lett a Suprából. Az orra viszont nem lehet üres, és épp szembe jött egy 5,9 literes Cummins dízelmotor. Miért is ne?! Végülis ez is sorhatos, csak kicsit nagyobb, mint az eredeti motor. Mögé egy ötfokozatú ZF kézi váltót építettek, a differenciálmű pedig egy Lexus LS400-ból maradt. Az építés még nincs kész, de a motor már jár, több mint két éve építik már a szörnyeteget. Ha elkészül, valami olyasmi mozgásra számíthatunk, mint egy Supra driftautó esetében, csak éppen masszív terepen, amire mindenképpen kíváncsiak vagyunk, így szorítsunk, hogy mihamarabb elkészüljön a mű!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?