Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Új orr-résszel és takarékos motorokkal frissítették a Fiat Punto Evo kínálatát.
Miközben a Fiat 500 eladásai, különösen az Egyesült Államokbeli bevezetés óta, világszerte dübörögnek, ugyanez nem mondható el az utóbbi időben háttérbe szorult Puntóról, ezért Frankfurtban bemutatják a típus frissített változatát.
Hátul a korábbinál divatosabb lökhárító, elől merészebb hűtőrács segít elválasztani a régit és az újat egymástól
Orr-részéről eltüntették az olcsó hatású fekete műanyagokat és az 500-as bajszaihoz hasonló króm díszítőelemeket, valamint merészebb, méhsejt szerkezetű borításra cserélték a hűtőrácsot. Az utastérben a kárpitokat és a burkolatokat frissítették, továbbá két takarékos, 85 literes motorral bővítették a kínálatot az olaszok. Utóbbiak egyike a 900 cm3, kéthengeres benzines TwinAir, míg másikuk az 1,3 literes MultiJet dízel - mindkettő 85 lóerővel szerepel mostantól a Puntóban.
Az újítás részleteiről bővebben a Frankfurti Autószalon nyitvatartása közben tudunk beszámolni
Kérdés, hogy a visszafogott frissítés mennyire lesz képes helyreállítani a Frankfurtban az új Panda, a Doblo Work Up és a három különleges Abarth-modell mellett bemutatkozó Punto renoméját, s még inkább eladásait.