Felcsavarja az élménymérőt a BMW, jön az M2 CS
Az új M2 könnyebb, erősebb és ritkább lesz
Kívül-belül tovább reszelgette a legkisebb vérbeli M modelljét a BMW, a háromliteres hathengeresből további 50 lóerőt varázsoltak elő.
A paletta legélvezetesebb M modellje kétségkívül a kettes, a hátsókerekes kupé az M3 szellemi utódjának tekinthető. A kétajtós a vezetési élményt keresőknek szól, amihez a többi típushoz képest kis tömeg, a hátsókerékhajtás és a kéziváltó is hozzájárul. A BMW a szokásos recept szerint nyúlt hozzá a M2-höz, ami egy limitált szériában csúcsosodik ki.
A recept ismerős, a CS modellek erősebbek, könnyebbek és egy picit látványosabbak az alapjául szolgáló sportmodelleknél. Az M2 CS orrán a rácsozások mintája változott, ennek hozományaként a logó is más helyre került. A leglátványosabb elem a kacsafarok, ami a súlycsökkentés jegyében karbonból készül. A tömeg redukálást azért nem vitték túlzásba, az 1775 kiló harminccal kevesebb a sima M2 súlyánál, ám ez nem egy pályaorientált versenygép, így nem lehet a kényelmi extrákat kihajigálni. Az ikerturbós háromliteres 480 helyett 530 lóerős, a nyomaték 650 Nm, a 0-100 3,8 másodpercig tart. Manuális váltó ebben az esetben nem elérhető, csak nyolcfokozatú automatával készül.
A mexikói gyártósor augusztusban kezdi ontani az M2 CS-t, a BMW egyelőre nem közölte a tervezett mennyiséget. A német ár 45 millió köré várható, de ez sem fogja eltántorítani a BMW rajongóit, akik egy különösebb termékre vágynak az M GmbH-tól.