Felvillanyozta a Renault Mégane-t a Continental

Elektromos Mégane-t épített a Continental

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hogy kerül a csizma az asztalra? A Continental fejleszti és gyártja a Renault által használt elektromos hajtásrendszereket, a Mégane-t önszorgalomból építették át.


A Renault eddig a Fluence ZE miatt nem épített elektromos változatot a Mégane kompaktból, de a franciák számára elektromos rendszereket szállító német gumigyártó, a Continental úgy döntött, változtat ezen az áldatlan állapoton, és saját alkatrészeik és hozzávalóik felhasználásával villamosították a Mégane-t.
Hirdetés
Az autóba ugyanaz a rendszer került, mint ami az említett Fluence ZE és Kangoo ZE modellekben is dolgozik: teljesítménye 70 kW/95 LE, maximális nyomatéka 226 Nm, és egy 154 kg tömegű lítium-ion akkumulátor csomagból kapja a működéséhez szükséges energiát.

A Mégane EV a szokásos 150 km megtételére képes egy töltéssel, a 0-100 km/h-s sprintet pedig 11,9 másodperc alatt futja. A németek 40%-ban újrahasznosított anyagból kialakított kárpitokkal vonták be az üléseket, a keskeny, 195/55 méretű, de 20 col átmérőjű, alacsony gördülési ellenállású gumikkal bevont kerekek speciális keréktárcsája megkönnyíti a levegő áramlását a felnik környékén, ezzel is segítve a Mégane EV hatékonyságát. Az egyelőre nem világos, hogy mi lesz az átszabott Mégane szerepe a Continál, de biztos találnak neki helyet például kiállításokon, bemutatókon.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?