Ez már a minden szegletében új Nissan X-Trail, mely formavilágát tekintve a Juke-ra hasonlít
Érkezik a negyedik generációs Nissan X-Trail, a harmadik generáció 2013 óta van piacon, ideje az alapos felfrissülésnek. Kikerült pár fotó az új modell sajtóanyagából, melyek már a végleges autót mutatják. Dizájn tekintetében erősen hasonlít a szintén új, kisebb modellhez, a
Juke-hoz. A márka védjegyéül szolgáló V-alakot formáló hűtőmaszk hatalmasra nőtt, két oldalán a fényszórókat pedig kétfelé osztották, a fölsőbe került a ledes nappali menetfény, az alsó egységbe pedig a tompított és a távolsági. Az alsó műanyag elemeket és a lökhárítókba került fényezetlen és ezüst részeket is megnövelték, metál fényt kapnak a tetősínek is, és bár ezeken a fotókon most nem látszik, a korábbi formatervlevédetési fotókról már kiderült, hogy a vonalai jóval élesebbek, markánsabbak lesznek elődjénél.
Légies vonalvezetésű a műszerfal, modern megoldásokat alkalmaztak, a kijelzők nagyok, a váltókapcsoló elektronikus
Változtatható grafikájú digitális műszeregységet kapott és különböző menetmódokat
Amíg a külsőnél nagyjából tudtuk, mire számítsunk, addig a belső egészen mást hoz, mint amit a Nissanból kinéztünk volna. Az új kormány alul lapított, kis közepű, sportosnak tűnő darab, a műszerfal kialakítása pedig modern és elég légiesre sikerült. A középkonzol lapos és széles, a temérdek zongoralakk között jó pont az elektronikus kapcsolóként szereplő váltókapcsoló. Mögötte üzemmódválasztót és két pohártartót is láthatunk. A műszerfal érdekessége a nagyméretű multimédiás kijelző, valamint a digitális műszeregység, melynek dizájnja konfigurálható, átmérője vélhetően 12,3 col. Az új X-Trail motorkínálatáról egyelőre nem tudni túl sokat, a fotók nem árulják el, valamint a gyártó sem közölte még. Egyelőre nem hallani sem elektromos rásegítésről, sem 48 voltos hibrid rendszerről a Nissan felől, ám az év végére ígért X-Trail vélhetően hoz valamit, mellyel a károsanyag-kibocsátási normáknak meg fog tudni felelni.
Az új X-Trail megkapja a Nissan Pro Pilotnak nevezett vezetéstámogató rendszereit, motorkínálatáról még nincsen hír