Frissül a Honda Jazz: mutatjuk, mivel készült 2023-ra!

Erősebb hajtáslánccal, új felszereltségi szinttel és modernebb külsővel kezdi az évet a Honda Jazz

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Méretosztályának jogosan egyik legnépszerűbb modellje a kívül kompakt, belül tágas Honda Jazz, ami mindemellett takarékos és praktikus. Hatékonyabb e:HEV hibridrendszerrel és egy kellemes frissítéssel nyitja a 2023-as évet.

Új hűtőráccsal, átdolgozott első és hátsó lökhárítókkal, Advance és Elegance felszereltségi szinten sötétebb, sportosabb első fényszóródizájnnal és egy új felniszettel nyitja az évet a Honda Jazz, ám a felszín alatt ennél sokkal többet ad a frissítése. A manapság divatos szabadidő-autókat imitáló Crosstar változat például robusztusabb küllemnek örülhet a méhsejtmintás, egyedi hűtőrácsának, a modellspecifikus felniknek, a szatén szürke első és hátsó lökhárítóbetéteknek, illetve az új, Fjord kék névre keresztelt fényezésnek köszönhetően. Egy teljesen új, sportosabb változat is érkezik azonban: az Advance Sport névre keresztelt modell sportosabb műanyagelemekkel, fekete tükörházakkal és 16 colos felnivel érkezik, opcionálisan egyedi, Urban Grey színnel.
Hirdetés
A beltér megtartja a Honda e retró kormányát, ahogy a digitális műszeregység és az infotainment is változatlan marad, de természetesen a Honda védjegyének számító, felhajtható hátsó ülésektől sem kell elbúcsúzniuk a vásárlóknak. Javult viszont a műszerfal, az ajtókárpitok és az ülések anyagminősége, az Advance Sport változat pedig bőrüléseket kap sárga varrással, amelyek a kormányon, könyöklőn és az ajtókárpitokon is megjelennek. Változik még a hajtás is, bár alapjaiban ugyanaz marad. Az 1,5 literes, CVT-re optimalizált, benzines erőforrás 7 kilowattal, tehát közel 10 lóerővel lesz erősebb, míg a villanymotor 10 kilowattal, azaz 14 lóerővel gyarapszik, a benzinmotort is segítő generátor pedig 8 kilowattal, azaz 11 lóerővel lesz erősebb. Ne feledjük, itt nem az úgynevezett "rendszerteljesítményt" kell nézni, hiszen ez a hajtáslánc főként generátorként használja a benzinmotort, így városi körülmények közt kizárólag a villanymotor teljesítményére hagyatkozhatunk, míg országúton és autópályán lényegében a klasszikus értelemben vett váltó nélkül hajt a benzinmotor. A frissen megjelent Advance Sportra itt még annyiban vissza kell térni, hogy bár a teljesítményadatok azonosak, mégsem csak egy vizuális csomagról van szó: gyorsabb gázreakciót, sportosabb hangolást és feszesebb futóművet is kap.
Hirdetés

A friss Jazz összes fent említett verziója még az év első felében megérkezik a kereskedésekbe
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?