Hirdetés

Gázturbinás SUV-k érkeztek Kínából

A Pininfarina nem csak szedánt, egyből két SUV-t is tervezett a Hybrid Kineticnek

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Úgy tűnik, a Hybrid Kinetic nem akar egyetlen késznek mondott tanulmányautójával haknizni, Sanghajban egyből két SUV-t is bemutattak ugyanazzal a gázturbinás hajtással.

A Hybrid Kinetic autókínálata mostantól három tanulmányautóból áll, bár a Pininfarina által rajzolt kocsikban állításuk szerint működő rendszerek dolgoznak

Talán mindenkinek megvan még a Hybrid Kinetic, az a kínai vállalat, amelyik a Pininfarinával közösen Genfben egy gázturbinás luxusszedánt mutatott be. Most a Sanghaji Autószalon standjára hozott még mellé egyből két új autót, ráadásul SUV-kat. A kisebbig K550 normál ötszemélyes családi szabadidő-autó hatalmas tabletekkel tűzdelt belső térrel és természetesen olaszosan elegáns dizájnnal. Nagyobbik verziója a K750 már három sor üléssel 6, vagy hétszemélyes utastérrel lenne elérhető.

A K550 normál 4 vagy 5 személyes szabadidő-autó lehetne, hajtásáról elektromotorok gondoskodnak

Hirdetés

Az olasz Pininfarina tervezte mind a három autót, elegánsak és arányaik is jók, egyelőre nem tudni semmit a gyártásról

A H600 limuzin hajtásáról akkor azt mondták, egy egészen kicsi gázturbina fejleszti az elektromotorok számára az áramot. A motorok összesítve 680 lóerőre képesek, az SUV-kban állítólag ugyanez a hajtás dolgozna. Ugyanakkor az ígért adatok elég jól hangoznak, azt állítják, hogy a hajtás 10 ezer üzemórát bír bármiféle szerviz nélkül. Emellett a különleges hajtásrendszer élettartamát pedig összesen 50 ezer munkaórára saccolják, ez normál városi használat mellett, 50 km/h-val számolva 2,5 millió kilométert jelentene, már ha ennyire egyszerű lenne a matek egy autónál.

680 lóerős villanymotorok hajtanák a hétszemélyes K750 SUV-t is, teljes élettartama 50 ezer üzemóra a gyártó szerint

Hirdetés

Vélemény, hozzászólás?