Genfből jelentjük: B-oszlopok nélkül, háromhenegeres motorral jön a Ford B-Max

Genf 2011: Új etalon a kompakt-egyterűeknél, itt a Ford B-Max

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Alaposan felkorbácsolja a legkisebb egyterűek mezőnyét a középső tetőoszlop nélkül és tolóajtóval érkező B-Max.

Nem hagyott sok lehetőséget a második generációs, egymással szemben nyíló ajtajú Opel Merivának a Ford. A Genfi Autószalonon bemutatkozó Fiesta alapú, alig több, mint 4 méter hosszú B-Max ugyanis a kategóriában egyedülálló módon hátsó tolóajtókat kapott s a minél tágasabb beszállási tér érdekében középső tetőoszlopait is elhagyták a tervezők. Az persze más kérdés, hogy törésbiztonság vagy menet közbeni merevség szempontjából mit tud majd a kasztni, de amit a kiállításon meg lehet tapasztalni, abban elsőrangú: finom belterébe könnyű bejutni és a családosoknak nyilvánvalóan beleszeretni sem nehéz. Van még különlegesség a különleges ajtórendszeren túl, az őszre piacra ígért B-Max motorpalettáján egy vadonatúj, 1,0 literes, háromhengeres, turbós EcoBoost benzines is szerepel majd. Várjuk!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?