Genfből jelentjük: Deauville az új De Tomaso
Genf 2011: visszatér a De Tomaso Deauville
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Mától publikus a De Tomaso új nagyautójának neve, a korábban mercedeses, SLS, SLC kódokkal illetett szedán a hetvenes évekbeli Deauville nevét élteti tovább.
Elöl 20, hátul 21 colos felnin érkezik a vadonatúj De Tomaso Deauville
Már a múlt hét végén egyértelmű volt, hogy a De Tomaso nem a Mercedes-Benz által jó eséllyel támadható SLS (Sport Luxury Sedan) modellnévvel illeti vadonatúj lépcsÅ‘shátúját. A Genfi Autószalonra szállÃtott modell persze már akkor viselte a máig titkolt elnevezést, a szedán a márka által már használt Deauville elnevezést kapta. A modellnéven kÃvül sok egyéb részlet is kiderült a négyajtósról, mely 5,08 méteres hosszával, 1,95 m szélességével és 1,63 m magasságával és 2,95 méteres hosszával egyenesen a luxusautók mezÅ‘nyébe nevez. A 1,85 tonna önsúlyú ötüléses nagyvas egyik különlegessége 700 literes csomagtere. A szalonra kisebbik motorjával érkezett a Dauville, ez a korábbi Ãgéretekhez hűen valóban 300 lóerÅ‘s benzines 2,8 literes, turbós V6-os, 400 Newtonméterrel. Az összkerékhajtású hajtáslánc hatfokozatú automata váltóval dolgozik, a futómű elöl-hátul független (MacPheron/multilink). A méretes, elöl 275/45 R20, hátul 265/35 R21 abroncsok ellenére egészen elfogadhatónak, 12 méter átmérÅ‘jűnek Ãgérkezik a fordulókör. A "szerényebbik" Deauville 100 km/órára 6,7 s alatt gyorsul és 250 km/órás tempóra képes, az erÅ‘sebbik, 550 lóerÅ‘s változat specifikációját egyelÅ‘re nem közölte az olasz gyártó.
Tisztelt Autónavigátor!Azt lehet tudni,hogy melyik gyár motorjait használják az új De Tomasoban?Nem azért,mert nekem esélyem lenne ilyet birtokolni:-).Csak pusztán kÃváncsiságból kérdezem.Azt tudom,hogy a régi Panterákban Ford v8-as volt.