Grimasz költözött a Camaro arcára

Átrajzolták a Chevy Camaro arcát

Úgy ítélték meg a General Motorsnál, hogy ideje plasztikai műtétre küldeni a Camarót. A fizimiskáján kívül a belső értékeit is továbbfejlesztették, többek között aktív biztonsági rendszereket. Emellett megérkezett a palettára a Turbo 1LE modell is!

Megosztja az amerikai közvéleményt a Camaro új arca

Amerikában már el is indultak a rajongói szavazások arról, hogy a Camaro új arca jobban sikerült-e, mint az eddigi modellé, ami jól mutatja, hogy kissé megosztóra sikerült a ráncfelvarrás. A fényszórók még keskenyebbnek tűnnek, a hűtőrács pedig még nagyobb felületet foglal el az autó orrán. Ám nem önkényesen rajzolták át, hiszen a kialakítása a légellenállás csökkentését és egyúttal a jobb hűtést is szolgálja. Ráadásul a különböző modellek apróbb eltérések különböztetik meg. Az SS például légbeömlőt visel a motorháztetején és a hűtőrácsa kicsit más rajzolatú, a ZL1 pedig nyitott emblémát és LED-fényszórókat kapott.

Hirdetés

A kabrió változatot a kupéval egyszerre mutatták meg

Hátul természetesen a hátsó lámpákat is átrajzolták, illetve a sportosabb modellek egyedi könnyűfém keréktárcsákkal, látványos diffúzorral valamint mindkét oldalon iker kipufogóvégekkel büszkélkedhetnek. Az utastérben új infotainment rendszer kapott helyet, alaphelyzetben hétcolos érintőképernyővel, amely nyolccolosra cserélhető, magasabb felszereltségi szintet választva. Biztonság terén a tolatókamera, az ütközésre figyelmeztető rendszer és a továbbfejlesztett adatrögzítő jelenti az újdonságot.

Rímel a kipufogóvégekkel a hátsó lámpák dizájnja

A legnagyobb durranás viszont a Turbo 1LE, amelyben egy kétliteres, turbófeltöltéses benzinmotor dolgozik 275 lóerővel és 400 Nm forgatónyomatékkal. A Turbo 1LE kizárólag hatfokozatú sebességváltóval rendelhető, míg a frissítés során az SS modellekhez megjelent a tízfokozatú automatikus sebességváltó is. De visszatérve a Turbo 1 LE-hez, érdemes még megemlíteni, hogy a modell futóművét is sportosabbra hangolták, Brembo fékekkel szerelték fel, illetve az adaptív felfüggesztés lehetővé teszi a Sport, a Pálya és a Verseny módok kiválasztását. Emellett extraként Recaro sportülések is rendelhetők a turbós Camaróhoz.

Új könnyűfém keréktárcsákat kap az SS változat

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?