Gyengébb és olcsóbb elektromos Jaguar érkezett

Alacsonyabb áron, szerényebb teljesítménnyel érkezett a belépő szintű Jaguar I-Pace

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az I-Pace szolid frissítése mellé most megérkezett egy újabb modellváltozat, éppenséggel egy gyengébb és alacsonyabb árú kivitel, az EV320.

Bővült a Jaguar elektromos autójának kínálata, a legutóbbi szolid frissítés mellett most már nem csak a 400 lóerős összteljesítményű kivitelről beszélhetünk. Az egymodelles elektromos Jaguar mostantól EV320 megjelöléssel, csökkentett összteljesítménnyel is elérhetővé válik. A két villanymotor teljesítményét 400 lóerőről 320-ra, nyomatékát pedig 696 Nm-ről 500-ra csökkentették, ezzel romlott a 4,8 másodperces 0-100-as sprintidő, de a 6,4 másodperc sem mondható éppen lassúnak. A Jaguar I-Pace EV320 akkumulátora pont ugyanaz, ami az erősebbé is, vagyis 90 kWh-s, mellyel a gyártó szerint épp ugyanakkora hatótáv adódik a gyengébb modellnél is, vagyis 470 kilométer WLTP szerint mérve. Az EV320 SE kiviteltől érhető el, vagyis alapfelszereltsége magasabb, mint a drágábban induló, de erősebb EV400 S modellnek. 20 colos hatküllős felnikkel szerelik, elektromos csomagtér nyitással, elektromosan behajtható tükrökkel, LED fényszórókkal és 14 irányban elektromosan állítható, fűthető és szellőztethető első ülésekkel, valamint vezetéstámogató rendszerekkel. Hazai ára még nincs az új modellnek, Németországban 64 957 euróról indul. Az EV400 30 190 000 forintról startol Magyarországon, az új belépő modell árát nagyjából 26,5 millió forint környékére várhatjuk az EV400 német és hazai árának összehasonlításából kiindulva.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

      • 2020.08.27. at 19:09
        Permalink

        Az Év Autója díj talán még lehet jogos is – ezt azért már nem Swindon alsón rakják össze pakisztáni bevándorlók, hanem a sógorék világszínvonalú Magna gyára felelős a fejlesztésért meg a gyártásért is – jobb cégre keresve sem bízhatták volna a feladatot. Minőségre és technikai tudásra meggyőző autó, meg talán Ian Callumnak is járt egy “életműdíj”.
        Viszont ettől még a cégcsoport 2 márkája közül pont a Jaguar a kevésbé vonzó, az előző gazdasági válságot is csak a Land Rover hátán vészelték át és most sem akar a kutya se Jaguart venni, elektromosat meg aztán végképp nem. A Merci vagy a VW szerintem a fél karját odaadná ha lenne egy ilyen elektromos kocsija (az EQC meg az e-tron is óriási lebőgés lett szakmailag), a Tata-JLR meg alig képes eladni belőle néhány ezret, úgy kell rátukmálni a vevőkre, hogy nyeljék be a Jaguaros értékvesztést.

Vélemény, hozzászólás?