Hirdetés

Ha van egy kis szerencséd, tiéd lehet ez a Golf

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak ki a szervezők, követve a hagyományt, idén ez a pompás hófehér VI-os Golf a főnyeremény.

Mégy egy darabig nem fog idősnek hatni a VI-os Golf, pedig a nyereményautó idén 8 éves. Kiállása viszont továbbra is jó, az utcakép szerves része, a flottás-fehér fényezést pedig trendibe fordították az új, 17-es felnikkel

Igencsak nagyvonalúan áll rajongóihoz a Volkswagen, a 2012-ben először csak Golf-találkozóként indult rendezvényen évről-évre autót sorsolnak ki a résztvevők között. Pontosabban egyszerű tombola sorsoláson nyerhette meg valaki az első évben felajánlott egyes Golfot, majd minden évben eggyel újabb modellt. Tavaly már ötödjére szervezték meg a márkatalálkozóvá nőtt rendezvényt, és a Das Welt Auto által felajánlott V-ös Golfot mi is kipróbálhattuk. Az idei rendezvény tehát a hatodik és a sort tartani kell, az idei fődíj ez a pompás fehérben ragyogó, Trendline felszereltségű VI-os Golf.

Az 1,4-es TSI Golf erőből nem szenved hiányt, a 122 lovas négyhengeres ma is remekül teljesít, folyamatosan szervizelték és karbantartották, és bár a híre nem épp a legjobb, kétségtelenül sportosan cipeli a VI-os karosszériát

Ismét volt szerencsénk egy próbakörre a fődíjjal, de most az aprólékos karbantartást és csinosítást követően. Tehát a szerencsés nyertes ebben a formában veheti majd a nevére a hétvégi, szeptember 23-ai találkozón. A 2009-es hatos Golfot a soltvadkerti Volkswagen kereskedésben helyezték forgalomba először, később beszámították, majd használtautóként értékesítették. Második tulajától szintén a márkához került vissza, hogy most a Welt Auto felajánlhassa nyereményautónak. A végig vezetett szervizkönyv és a biztosított, patyolat tiszta előélet tehát garantált, a nyeremény Golf törésmentes és újrafényezés-mentes, egyetlen elemét sem javítottak, így apró, ám őszinte karcolásokkal azért találkozhatunk.

Apró gegek, amik érthetetlenül belefértek a Volkswagen kimért imázsába. A szelepsapkákat a találkozóra felkészítő csomag részeként kapta

Eltekintve az enyhén kopott könyöklőktől, a beltér újszerű. A kormány nem kopott túlzottan és jelentős sérülés sincs, egyedül a középkonzolon burjánzik a Volkswagen betegség, már hólyagosodik a matt fekete bevonat a középkonzolon

A tavalyi V-ös Golf a találkozó napján még nem futotta meg a 100 000. kilométerét, mivel az idei autó fiatalabb, szebb állapotú, de valahol kibukik némi szépséghiba. Ez pedig a futás, 8 éves korára 186 000 környékén jár már a beletekert kilométerek száma, de ez ne ijesszen meg senkit, mivel különleges bánásmódban részesült. A Porsche Buda Parts Center és az Inter Auto kft jóvoltából minden kopó alkatrészt eredeti, gyári darabra cseréltek, teljes szervizen esett át, és kapott néhány csinosító extrát. Ilyen a vadonatúj, 17 colos alufelni szett, természetesen új gumikkal, de két szép króm kipufogóvéget is kapott, valamint a B-oszlopot is feldobták némi karbonmintás betéttel. Ezek mellett szálcsiszolt alumínium hatású küszöbdíszeket, teljes csomagtértálcát és fantasztikus fogású, elnagyolt golflabdára hasonlító vadonatúj váltógombot is kapott.

A küszöb csak díszítőelem, az új váltógomb viszont feldobja az élményt odabent. A szerencsés nyertes a CD-s rádió és a kétzónás automata klíma kényelmét élvezheti

Hirdetés

Szakadásról, kopásról szó sincs, az ülések és a kárpitok jó állapotban vannak. Kapott új szőnyegeket és egy tekintélyes csomagtértálcát is a leendő tulajdonos

Nem maradhatott el persze a külső-belső ápolás sem, a beltér egészen olyan, mint újkorában. A kisközepű bőrkormány kopása teljesen vállalható, az ülések nincsenek kiülve, még mindig feszesek és nagyon jó tartásúak. Hely van bőven, egy Golfban ez sosem volt probléma, ahogy az ergonómia is pontosan olyan, ahogy azt a márkabarátok megszokták. A nyereményautó fedélzetén olyan kényelmi extrák sorakoznak, mint a négy darab elektromos ablak és a kétzónás automata klímaberendezés. Emellett a híres dedikált sörnyitót is megtaláljuk a pohártartóban.

A krómozott kipufogóvégek és a nagy felnik sportossá és divatossá teszik az unalmas fehér fényezést, a 186 ezres futás ellenére remek állapotnak örvend a nyereményautó

Orrában az 1,4-es TSI 122 lóerős verziója dolgozik, szinte hangtalanul, motorzaj menet közben szinte nincs, a hatos hangszigetelése nagyon jó. Futóművén semmi bizonytalanságot nem érezni, a kicserélt kopó alkatrészeknek köszönhetően olyan vezetni, akár egy új autót. Hogy ki nyerheti meg az idei Golfot? Némiképp összetettebb most a feladat, mint az elmúlt években. Nem elég tombolát vásárolni, be kell tippelni egy számot, méghozzá azt a legkisebb pozitív számot, amit senki más nem fog. A feladat nem egyszerű és meglehetősen stresszes, hiszen nem feltétlenül kell kis számra gondolni. Az idei Volkswagen találkozón ismét modellenként külön szektorokban gyülekezhetnek majd a márkabarátok, a Paddockban pedig szigorúan csak Golfok, idén is a szakmai zsűri által kiválasztott 300 legszebb autó foglalhatja majd el a nagyszínpad előtti placcot; most szombaton.

Nem lesz egyszerű hozzájutni, idén kicsit bonyolultabb a játék. Ha így folytatják, jövőre egy VII-es Golfra számíthatunk, két év múlva viszont VIII-as még nem biztos, hogy lesz. Kíváncsian várjuk a folytatást!

Hirdetés

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?