Halálos baleset az M5 autópályán – őrizetben a sofőr
Rendőrt gázolt, őrizetbe került a kamionsofőr
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A rendőrség gyanúsítottként kihallgatta, majd őrizetbe vette azt a 47 éves román állampolgárságú kamionsofőrt, aki hétfő reggel halálos balesetet okozott az M5-ös autópályán.
Hétfő reggel két személyautó és egy kamion ütközött össze az M5-ös autópálya 23-as kilométerénél, a fővárosból kifelé vezető oldalon. A Blikk információi szerint a rendőrnő egy személyautó sofőrjét akarta igazoltatni, amikor a kamion beléjük rohant, elsodorva egy további autót és a rendőrnőt is. A rendőrség délután közölte, hogy egy rendőrnő a halálos baleset áldozata, illetve a két sérült egyike is rendőr.
A rendőrség esti közleménye szerint közúti baleset okozása vétség elkövetésének megalapozott gyanúja miatt indult eljárás a Pest Megyei Rendőr-főkapitányság közlekedésrendészeti osztályán egy 47 éves román állampolgár ellen.
A balesettel összefüggésben a Pest megyei rendőrök a kamion vezetőjét gyanúsítottként hallgatták ki, majd őrizetbe vették. A rendőrség megrendülve és együttérzéssel osztozik az elhunyt rendőr családjának fájdalmában. A belügyminiszter Menus Anikót a szolgálat halottjává nyilvánította és előléptette rendőr törzsőrmesterré.
NEM kell “baromnak” lenni hogy ilyen történjen. A mai autók tele vannak mindenféle kütyükkel..érintős
képernyő, GPS, sokféle kapcsoló ami nem feltétlenül a műszerfalon látókörben hanem lenn a kardánburkola-
ton vagy az ülések között vannak..így nem csak a rádió vonja el a figyelmet !!
Ha valakinek műszaki hibája akad, kap egy defektet, vagy rosszul lesz, vagy a gyerek mondjuk hány egyet és [b]MEG KELL ÁLLNIA[/b], akkor természetes, hogy valamelyik felelőtlen barom megöli? [b]Elsődlegesen [/b]ne a sérültet és a halottat hibáztassuk már, hanem a gyilkost! Kösz.
Talán majd okulnak a rendőrök is hogy nem mindenáron és mindenhol büntetnek !!
Ha oly fontos volt épp az a piros autó akkor nem saját autójukkal “vadásztak” volna ..de a pénzbehajtás !!
Persze nem ott kellene igazoltatni, de bárki más állhatott volna ott, akár egy gumicsere miatt is. Azt is halálra gázolta volna. Legfeljebb nem lenne ekkora vita belőle.
Mellesleg úgy néz ki, hogy a rádiót állítgatta a kamion sofőr amíg lenézett. Béna “szakmai” hiba. Mi más, hisz Waberer…
Látom, felfogtad a lényeget. 🙂
Segítek, nem az a lényeg, hogy a tartály a tengely mögött vagy előtt van, hanem az, hogy nem hátul. Erre reagáltam.
Mellesleg valóban a leírás szerint a tengely előtt és az ajtó között van.
Sajnos akkor egyikőtök se tud olvasni. Ebben a Setra buszban az első ajtó és tengely ELŐTT van GYÁRILAG. Az is pontosan le volt írva, hogy az 1 üléssor alá nyúlik be. Azt is leírták, hogy a pót tartály egyáltalán nem szokatlan, DE még vizsgálat alatt, hogy volt-e és az a gyártó által elfogadott-e, minősített volt-e.
trógerek a kamionosok, de azért ne tegyünk már úgy, hogy műszaki hiba vagy rosszúlét nem létezik és amiatt nem tarolhatná le a leállósávban várakozókat……a leállósáv fokozottan veszélyes, pont azért mert 130-140-nel haladnak az autók 90-100zal a kamionok,buszok….érthetetlen az, hogy a rendőr hogy lehet ilyen szinten felelőtlen……jó, hogy nem a belsősávban állt le igazoltatni….biztos meg kellett néznie a láthatósági mellényt, biztos “komoly” indoka volt a rendőrnőnek egy FOKOZOTTAN VESZÉLYES sávban igazoltatni.
Már sokszor leírták, hogy az üzemanyag tank ennél a busznál elől van, valahol az első tengely mögött.
Mondjuk azt én sem értettem miért a busz eleje gyulladt ki mikor az üzemanyag tank a hátsó részben van minden busznál … Az Olasz hatóságok majd szépen azt írják le ami a Magyar kormánynak jó lásd:Miss botox kacsacsőrszáj Keleti Györgyi prostitúciós ügyét is elsimították és még kártérítést is kap mert ugye ártatlan szegényke és nem ő szervezte ki a több száz Magyar lányt külföldre prostituáltnak .
Amúgy robbanóban a következő botrány, lehet hogy a bekókányolt üzemanyagtartály végett kellett meghalnia 16 diáknak.
Most halgat a tulaj mint a sír, meg a magyar politika is, mert nem tudják elsumákolni ha az olasz hatóság megállapítja hogy szarral gurguláztak.
Én azon vagyok kiakadva, hogy a szaktárca szakmegmondó kreszszakembereinek tudományos magyarázatai vannak mindig, de soha nincs valós hatása addig valaminek amíg a közvélemény meg nem botránkozik rajta.
Mi a FXsznak vannak a kresz szabályzó intézkedések ha nem jók mikor ezt tudhatják és nem változtatnak rajta.
Politikai bűnösök mert nem végzik megfelelően sem a munkájukat annyira lefoglalja őket a mutyi.
Nyugodjon békében! Azért remélem belső vizsgálat is lesz,hogy miért pont a (valószínüleg) egyik legfiatalabb és ezért kevésbé tapasztalt rendőr(nő)t küldik ki egy tudottan veszélyes területre. Azért autópályán a sebességből,forgalomból fakadóan lehet meredek helyzetekkel találkozni erre kiküldik Cobra11-ezni a 23 éves csajt…holott nem biztos,hogy csak szimpla gyorshajtóval találkozhat…persze ez már mind csak utólagos eszmecsere, a lényegen már semmit nem tud változtatni.
Kíváncsi lennék, hogy mi volt annyira fontos a rendőröknek, hogy a leállósávba kényszerítettek egy autót igazoltatni.
A civil autós sérüléseiért és anyagi káráért egyértelműen a rendőrség a felelős.
Sajnos most is beigazolódott, hogy a leállósávban tartózkodni életveszélyes. Sajnálom a fiatal rendőrnőt és a sérülteket. Remélhetőleg lesz ennek következménye az igazoltatási rend szabályozásában.
Teljesen egyetértek, remélem, ezután módosítják azt, hogy az autópályán csak a pihenőben lehessen ellenőrizni az autókat. Ehhez -ha egyáltalán módosítják- meg kellett halnia egy fiatal rendőrnőnek. RIP.
ez már csak köznyelvben leállósáv, műszaki sáv ha jól tudom, az út közben lerobban autók tudnak megállni ott.
A kamionos vétkes amiért tarolt, a rendőr amiért figyelmetlen volt vétkes mikor tudja hogy milyen veszélyes.
A valódi felelős az aki meghatározta a kreszben hogy a rendőr ott igazoltathat.
Szerintem egyértelmű ki vagy kik azok.
Börtön jár nekik de még csak meg sem határozzák hogy hibásak, mert mint szakemberek csak súlyosbítja tettüket, hogy ennek ellenére a kreszt így fogadták el.
Szerintem mindkettő hibás! A leállósávon csak műszaki okokból kellene tartózkodni és akkor sem a gépjárműben, hanem a szalagkorláton kívül, biztonságos távolságban. Ezt tudnia kellene egy rendőrnek is, aki ezután sokra megy az előléptetésével. A kamionost ez persze nem mentesíti a felelősség alól, viszont nem ismerünk minden műszaki körülményt így nehéz véleményt formálni. Ezt majd a szakértők kivizsgálják valószínűsítem, hogy a sofőr lesz elkaszálva.
Lehet, hogy megállíthat, csak ennek ez lehet az eredménye. Szerintem nem éri meg, és Palikának van igaza, vigye ki a pihenőbe, ha már annyira ellenőrizni akar, ezt külföldön is így csinálják. Ez természetesen a kamionost nem mentesíti.
A rendőr megállíthat szabályosan a leállósávban. És egy figyelmetlen, szabálytalankodó, valószínűleg tv-t néző kamionos miatt ne a rendőr legyen már hibás…..