500 darab készült belÅ‘le, ez egy ritka Nürburgring kiadás, 4,8 literes motorja a mérésen 531 lóerÅ‘t teljesÃtett keréken mérve, nem sokban maradt el a gyári 553 lóerÅ‘s fÅ‘tengelyen mért adattól
A Lexusnál eleinte nem volt szó sportautóról, de a sors nem kerülhette el a márkát. A luxus presztÃzsértéke nem volt elég, Lamborghinik, Ferrarik és McLarenek között is meg kellett jelennie egy annyira exkluzÃv modellel, amilyet azóta sem készÃtettek. 2011-2012 között gyártották le az LF-A szupersportautóból azt az 500 darabot, amibÅ‘l egyébként még mindig akad pár darab az amerikai kereskedésekben. A Lexus a Yamahával közösen fejlesztette a sportautót teljesen az alapoktól kezdve, ezek egyike sikÃt most egy bahreini mérÅ‘padon, úgyhogy hangerÅ‘t fel!
Az LF-A karosszériája korának egyik legmerevebbike volt, jócskán használtak karbonszálas elemeket. A Lexus egyelÅ‘re nem tervez hasonló kaliberű autóval, pedig ma még komolyabbat tudnának alkotni, miután az LC kupé is merevebb már, mint az LF-A. Nem csak karosszériája, motorja is különleges, a 4,8 literes V10-es szÃvómotor állÃtólag annyira hirtelen képes felpörögni, hogy a hagyományos fordulatszámmérÅ‘ nem tudná követni, ezért kapott digitálisat. A videóban látható és hallható is, ahogy a fordulatszám lényegében ugrál 2000-7000 között, a leszabályozás pedig 9000 fölött kezdÅ‘dik. A motor és a kipufogó hangolásáért a Yamaha volt a felelÅ‘s, a három végbÅ‘l valóban csodás dallamok hagyják el az LF-A-t.