Hirdetés

Hangulatos a jövő hippibusza

Buzz néven érkezett a Volkswagen újabb önvezető tanulmánya

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A retro és a jövő keverése az egyik legjobb kontrasztot alkotó tanulmányautót hozta a Volkswagennél. A Buzz nem csak mutatós, gyors is lenne, 5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-t.

13 ablak sajnos nincs, helyette nagyobb üvegfelületek vannak a tetőn is. A Buzz nagyon jól hozza a T1-es hangulatát, így kicsit könnyebben emészthetők lennének a jövő autói

Tudják a Volkswagennél, hogyan kell felkelteni a figyelmet a jövő kapcsán, legújabb önvezető tanulmányautójuknak retro külsőt kölcsönöztek. Talán minden idők egyik legérdekesebb autója az első generációs Transporter, formáját mindenki ismeri, a klasszikus kétféle fényezés pedig bármilyen árnyalatban jól tud mutatni rajta. Az új tanulmány neve Buzz, és a Budd-e vonalát viszi tovább. Az I.D. sorozat új tagjaként a legfontosabb tulajdonsága önvezető képessége, amit annyira biztosra jósolnak, hogy ilyen módban már a kormány is visszahúzódna a műszerfalba.

Úgy alakítható, ahogy éppen kedvünk van, akár menet közben is
Úgy alakítható, ahogy éppen kedvünk van, akár menet közben is

Hirdetés

Visszahúzódik a kormány önvezető módban, az 5 másodperces gyorsulásról két villanymotor gondoskodik, 369 lóerőt teljesítenek

Lézerszenzorok, ultrahangszenzorok, radarok, kamerák, szinte mindent bevetnek, amit jelenleg az autógyártás használ. Ha már maga intézi a vezetést, nincs is szükség sofőrre, az utastér úgy alakítható, akárcsak egy szoba. Az első ülések hátrafordíthatók, tologathatók, van itt mozgatható asztal és ággyá alakítható hátsó rész is. Teljesítmény terén is remekel, mindkét tengelyére kap egy-egy villanymotort, összteljesítményük 369 lóerő, amivel 5 másodperc alatt repítik a buszt 100 km/h-ás sebességre. 111 kWh-ás akkumulátorai 430 km-es hatótávra elegendő energiát tárolnak, 80%-ra akár 30 perc alatt tölthetők. A Buzz sorozatgyártású verziója a jelenlegi tervek szerint 2025-ben debütálna.

A Buzz akkumulátorai 111 kWh-ás teljesítményt biztosítanak, ezzel 430 km-es hatótávot szabva a stílusos villanyautónak

Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?