Harapós külsővel, pici motorral érkezik a Hyundai i20 N Line

120 lóerőt tud a sportosnak álcázott Hyundai i20

Vérpezsdítő formavilággal, de csak egy aprócska motorral küldi harcba a Hyundai az i20 sportosított változatát. Az N Line sportcsomag után remélhetőleg egy komoly N modell is érkezik majd egyszer.

Eleve izgalmas formát álmodtak meg az új i20-nak, de tudták ezt még fokozni az N Line kiegészítőkkel. Az autó orrán az N Line felirat máris árulkodó, ám a különleges hűtőrács még inkább. Nem követte a divatot a Hyundai, ezért nem a méhsejtrácsos mintával hangsúlyozza az autó sportosságát. A hűtőmaszkon apró kockás zászlókat lehet felfedezni, ami üdítően friss megoldás. Persze azért itt is megjelennek az apró optikai trükkök, például a lökhárítóban a fekete betétek, amelyek messziről hatalmas légbeömlőknek tűnnek. Hátul sem szerénykedtek a tervezők. Dupla, króm kipufogóvégek, diffúzorhatású betét, benne háromszög alakú ködlámpával, az összképet pedig megspékelték a szintén látványos, 17 colos, kéttónusú könnyűfém keréktárcsákkal. Utóbbiak jól passzolnak az ugyancsak kéttónusú karosszéria fényezéshez, ám a fekete tető csak a Polar White (hófehér) színhez kérhető opcióként
Hirdetés
Az utastérben többfelé is feltűnnek az N logók, például a vörös cérnával varrt sportüléseken, vagy épp a sportkormányon. A vörös cérna feltűnik még a váltókaron is, de azért itt nem olyan drámai a változás, mint a külsőn. Motorfronton sem szálltak el a Hyundai szakemberei. Kizárólag a 48 voltos lágy hibrid, 1.0 T-GDI hajtáslánc társítható az autóhoz 120 lóerővel és a lágy hibridekhez fejlesztett iMT sebességváltóval.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?