Három ajtóval, sportos hangulattal – itt a legújabb Hyundai i20
Háromajtósként is jön Hyundai i20
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bár az angol nyelvű közlemény kupénak nevezi, valójában háromajtós ferdehátú a Corsa ellenfelének szánt legújabb koreai kisautó.
Nagyobb a hűtőmaszk, mint az ötajtóson. Kicsit talán túl focusos, meg audis
A Párizsban bemutatott második generációs Hyundai i20 attraktÃv háromajtós változatával bÅ‘vül a márka kÃnálata. A sportosabb megjelenésrÅ‘l a lejtÅ‘sebb tetÅ‘ gondoskodik, na meg a kis légterelÅ‘ a hátsó ablak fölött. A különbség -25 milliméter az ötajtóshoz képest tetÅ‘magasságban (Ãgy 1449 mm), de nem csak itt nyúltak az i20-hoz a tervezÅ‘k. A kicsi családi autó helyett itt kicsi vagány autó volt a cél, amihez nagyobb hűtÅ‘maszk és nagyobb hátsó lámpák dukáltak.
A far a lényeg. Nagyobb lámpák, lejtÅ‘sebb tetÅ‘, tetÅ‘spojler és kissé túlzásba vitt oldaldÃszÃtés. Az üvegtetÅ‘ jót tesz az arányainak
A Hyundai szerint az alacsonyabb tetÅ‘ ellenére sem a fejtér, sem a láb- és válltér nem lett kisebb. A háromajtós ráadásul 10 litert gyarapodott csomagtartóban, ami Ãgy már 336 literes. A kerekek 17 colosak és természetesen könnyűfémbÅ‘l készültek. A háromajtós i20 hosszúsága 4045 milliméter, 1730 milliméter széles tükrök nélkül. Az alap abroncskméret csak 185/65 R15, de a képeken látható menÅ‘ felniken már 205/45 R 17-esek vannak.
A narancs belsÅ‘höz lehet narancsszÃn külsÅ‘t is kérni
MotorkÃnálata ugyanaz lesz, mint az ötajtósé, de késÅ‘bb talán egy igazi sportváltozatot is kihozhatnak belÅ‘le. Az alapmotor 1,25 literes benzines 84 lóerÅ‘vel és 122 Nm nyomatékkal. Az erÅ‘sebb 1.4-es 100 pacival és 134 newtonméterrel. DÃzelekbÅ‘l a kicsi 1.1-es csak 75 lovas, de 180 Nm-t tud. A nyomatékkirály az 1.4-es öngyulladós, ami 90 lóerÅ‘s és 240 Nm csúcsnyomatékát 1500 és 2500 1/perc fordulat között adja le. A dÃzelek mind hatos váltót kapnak, benzinesbÅ‘l a gyengébbhez csak ötös jár, az erÅ‘sebbet viszont lehet kérni négyfokozatú automatával is. A háromajtós i20-as jövÅ‘ tavaszra érkezik meg a kereskedésekbe.
Jó autó!
Szerintem az első olyan kis Hyundai ami igazából tetszik ! A nagyobbakból már volt amit szerettem,de a kicsikből úgy tűnik ez lesz a legformásabb,hosszú idők óta.Csak gratulálni tudok a fejlesztéshez !