Hasukon csúsztak az új Ford Broncók

Nem kímélik a Broncót, autónyi sziklákon másztak velük a fejlesztők

A terepjáró fejlesztés is úgy folyik, mint minden más autóé, csak itt befigyel némi hegymászás is, a Bronco esetében hallgatni is rossz, mit művelnek velük.

Ritka az olyan pillanat, amikor már a fejlesztés alatt is beleshetünk egy terepjáró tesztelésébe, ám a Bronco esetében most megtörtént. Miután az autót már hivatalosan is bemutatták, nem kell álcázni ahhoz, hogy megmásszanak velük néhány sziklát. Az eldugott helyen történő tesztelés helyett pedig az egyik legnépszerűbb útvonalat, a Rubicont választották. A nevadai sivatagban található 22 mérföld hosszú szakaszról nevezték el a Jeep Wrangler csúcsváltozatát is, apró fricska, hogy hosszú idő után érkezett helybéli ellenfelét épp ezen a pályán tesztelik. A Fordosok pedig nem kímélik az új Broncót, mindkét verziójával megmászták az autónyi sziklákkal tűzdelt szakaszt.
Hirdetés
Érdekes megoldás, hogy mindegyik autóról levették az első ajtókat, vélhetően biztonsági szempontból. Miután mindegyik autóban ült egy fejlesztő is laptoppal, valamint a sofőr, vélhetően felkészültek minden eshetőségre, ha a prototípusokkal történne valami váratlan és hirtelen kéne elhagyni az autót. További érdekesség, hogy egyik autót sem szerelték fel a Sasquatch csomaggal, vagyis 35 helyett az alap 32 colos gumikon próbálták őket. A sziklák messze nem autókompatibilisek, ugyanakkor tapasztalt off-roadosok megláthatják rajta az ideális útvonalat. A Broncók nehezebb helyzetben voltak, mint az épített off-road versenygépek, de az alvázat és a futóműelemeket strapabíróra tervezték. Éppen ezért akkor sem ijedtek meg a fejlesztők, ha az autók valójában már a hasukon csúsztak lefelé.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?