Nagyon úgy tűnik, hogy az M3 is hatalmas veséket kap
Többnyire a Nordschleife a gyártók kedvenc terepe a futómű fejlesztéséhez, finomhangolásához, hiszen a rengeteg különféle kanyarban nagyon jól kiismerhető az autó viselkedése. Persze azért más pályákon is megfordulnak a fejlesztés fázisában, a BMW sem tett másképp, az új M modelleket például a szintén németországi, 3,67 kilométer hosszú Sachsenringen is vallatóra fogták. Még képeket is közzétettek a tesztről, ám az új BMW M3 limuzint és az új BMW M4 Coupét erősen álcázták.
A Sachsenringen is tesztelték az új M modelleket
Az autók bemutatóját 2020 szeptember közepére tervezik, de már most gyanítható, hogy az M3 limuzin is az
új BMW 4-esen megismert, nagy veséket kapja. Az álcázás ellenére is látszik, hogy azonosak a fényszórók, márpedig ebből arra lehet következtetni, hogy a két sportmodell orra azonos, vagy nagyon hasonló lesz.
„Minden egyes BMW M modell képében a motorsport élvonalának technológiáját emeljük át a közútra” – mondja Markus Flasch, a BMW M GmbH elnöke
Mindkét autót kétféle teljesítményszinttel kínálják majd. Az alapváltozatok 480 lóerőt tudnak 600 Nm forgatónyomaték mellett, amit hatfokozatú, manuális sebességváltó továbbít a hátsó kerekek felé. Azonban a Competition változatok erejét még nagyobbra tornázták, így azok 510 lóerőt vonultatnak fel. Ráadásul ezekhez már 8 fokozatú, automata sebességváltó jár. Eleinte csak hátsókerék-hajtással rendelhetők majd meg az új M modellek, de később elérhetővé válnak összkerékhajtással is. Sőt, már az is biztos, hogy 2022-re megérkezik az M4 GT3 versenyautó, amit a BMW ügyfélcsapatai már nagyon várnak.
Balra az M4, jobbra az M3