Nem csak az új Range Rovernek jár a zöldrendszám, itthon (egyelőre) akár a régi is kaphatna
Ha koros, de mégis elektromos Jaguar, Bentley vagy
Rolls-Royce iránt merül fel igény, akkor a brit Lunaz ajtaján érdemes kopogtatni, ahol kiváló minőségben és szakértelemmel készítenek elektromos autókat a régi klasszikusokból. A legújabb átalakított típusok az 1969-ben megjelent Range Rover, amit sokan a luxusterepjárózás műfajának megteremtőjeként emlegetnek. A huszonhét évig készült modell mára kívánatos klasszikussá öregedett, így nem csoda, hogy a Lunaz vevői kérték az átalakítást.
Elektromos verzióban nem csak a környezetet óvja, hanem a karbantartása is jóval egyszerűbb
A brit manufaktúra beadta a derekát, így egy 50 példányos széria készül a régi-új modellből, ami rövid és hosszú tengelytávval is elérhető lesz. Az eredeti elképzeléshez hasonlóan marad az összkerékhajtás, de újratervezik a felfüggesztést és a fékeket, amik tökéletesen passzolnak majd a gyári karosszériába. A Range Rover Classic néven futó modell kétféle külső kialakítást kap. Készül egy offroad stílusú verzió, illetve egy inkább városiasabb, akár sofőrös autóként is használható elegánsabb kivitel.
Szerencsére a külső gyári maradt, a turpisságot csak a kígyózó töltőkábel leplezi le
A gyártó többet nem árult el az érkező modellről, így az akkumulátor kapacitása és a terepjáró dinamikája sem ismert. Az viszont biztos, hogy akármennyibe is kerüljön az elektromos veterán, az ötven példány pillanatok alatt fog gazdára találni.