Hivatalos képeken a Honda Civic Type R

Megjelentek az első fotók a Honda Civic Type R-ről

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Genfi Autószalonon tartandó világpremier előtt néhány gyári fotó már kiszivárgott a Honda Civic legerősebb változatáról, a Type R-ről.


A Honda továbbra sem árulta el, hogy pontosan mekkora teljesítményt rejt a 2,0 literes VTEC turbós motor, annyit lehet csupán tudni, hogy több mint 280 lóerős. A gyár azt viszont megerősítette hogy az autó végsebessége a maga 270 km/órájával a kategória legjobbja lesz. A végsebesség elérésében az aerodinamikai csomagnak is komoly jelentősége lesz. Az autó alja lényegében teljesen sík, az újratervezett első lökhárító alatt egy széles légterelő húzódik. Hátul - bár a képeken még nem látható - szintén található egy légterelő, ezen kívül pedig a küszöbök is sportos megjelenést kaptak. Az új aero csomag több leszorítóerőt termel, ezáltal pedig nőtt a stabilitás nagy sebességnél.
Hirdetés



Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 21:32
    Permalink

    Régen sem volt olyan kicsi a különbség 140/200 ló, de most már nagyon durva lesz 140/min.280 ló.
    Ha erre a különbségre gondoltál.
    Kéne egy 200-220 lovas változat mint régen, mert most túl nagy az ugrás…árban is.

  • 2017.10.28. at 21:32
    Permalink

    Valóban rá lehet fogni, hogy ízlés kérdése, de azért egy sportmodellnél máshogy működnek a dolgok.
    Ott kiemelten fontos a fordulatszám és a sebesség.
    A digitális sebességmérő semmivel nem pontosabb, sőt pontatlanabb hiszen komoly gyorsításnál több egységet átugrik, nem tudja folyamatosan követni a pontos sebességet. Ez külön bosszantó számomra.
    Na, mindegy ez már sajnos nagy valószínűséggel ilyen marad. Ezért nyilván nem mondanék le a megvételéről, de felettébb bosszantana.

  • 2017.10.28. at 21:32
    Permalink

    Izlés kérdése. Mindkettőnek vannak előnyei hátrányai. (A “vissza a jövőbe” sem képzelhető el analóg órákkal!)
    Amikor még csak analóg volt, akkor digitálisat szerettek volna, amikor már az is meglett, akkor meg retro-t!

    Az analóg jól értelmezhető a “nagyjából mennyi” igényeként, a digitális pedig a pontossága miatt (más kérdés, hogy ma “még” szándékosan eltorzítják).

  • 2017.10.28. at 21:32
    Permalink

    Teljesen igazad van, sőt még az S2000-ben is az. Ott még a fordulatszámmérő is digitális.
    Szörnyű!
    Azért mert ezek a balfékek így csinálták, még nem jó, hogy így van.
    Kizárt, hogy a többségnek ez tetszik.

  • 2017.10.28. at 21:32
    Permalink

    az a különbség a japán és az európai digit kijelző közt, hogy az előbbi X év után is működik nem úgy mint a 80-as években a kadett GSi-ben stb.
    szent kvarcóra rulez 😀

  • 2017.10.28. at 21:32
    Permalink

    Gondolom nem CTR-ben üldögélsz. 🙂
    Abba egyszerűen nem való…szerintem.
    Ott azt is jó látni, ahogy emelkedik a sebesség mutató együtt a fordulatszámmérővel. Hely lenne bőven, így főleg nem értem ezt a megoldást. Arról nem is beszélve, hogy milyen vagány egy 300-ig skálázott műszer.
    Gyakran nem értenek ezek a japánok a részletekhez. Nagy kár mert egyébként jó kis autókat csinálnak.

  • 2017.10.28. at 21:32
    Permalink

    A Citroenben van rendes sebességmérő, ne sértegesd. Ők tudják, hogy hogy kell ezt csinálni. (DS3 Racing)
    :-DDD
    [url]http://auto-geil.de/wp-content/uploads/2012/05/2012-citroen-ds3-racing-sport-schwarz-orange-014.jpg[/url]

  • 2017.10.28. at 21:32
    Permalink

    Elszomorító, de egyben felháborító is, hogy nincs egy normális sebességmérő egy ilyen modellben.
    A digitális szám kijelző primitív és nem méltó egy ilyen autóhoz.
    Ami elmegy egy Citroen-ben az itt elég gáz.

Vélemény, hozzászólás?