Hogyan kereshetünk bő egymillió eurót egy autón?

Újkori árának több mint duplájáért vihető az első LaFerrari

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nettó egymillió eurós, azaz uszkve 400 millió forintos árral debütált és utolsó példányáig el is kelt tavaly a 499 példányban gyártott LaFerrari szupergép. Az első darabon egymillió eurót keresve máris túladna tulajdonosa.

Keresni egy új autón? Ez a hiánygazdaság jele. Valaha nálunk is ismert volt, hiszen amíg a Merkur többéves várakozási időkkel adta az autókat, addig a fiatal használtak akár újkori áruk felett is eladhatóak voltak. Gyerekkoromban a sofőrként dolgozó szomszédunk például évről évre elhozott egy-egy autót a csepeli telepről, rakott beléjük rádiót, üléshuzatot, de persze a ventilátor sem maradt le a műszerfalakról, a bólogatós kutya sem a kalaptartókról, s már mentek is a Nagykőrösire évről évre a kocsik. Aztán csak számolta a bankókat. Akkor vélhetően jól keresett vele, ám ahhoz képest nyilván nevetségesen, amit az első LaFerrari tulajdonosa szeretne zsebébe bankszámlájára termelni.
Hirdetés

Delikvensünk ugyanis a bruttó áron, mindenféle járulékos költséggel sem több mint 1,3 milliós autót 2,38 millióért adná tovább, euróban. Figyelik milyen gáláns? Még csak nem is duplázta meg az autó árát, amit egyébként újonnan már senki sem tud megvenni, ugyanis a 499 példányos széria már egytől egyig elkelt. Ez pedig az 1/499-es sorszámot viselő. Hát kinek ne érné meg az a bő 1 millió eurós felár?
Barátunk egyébként biztosan rendelkezik, vagy rendelkezett már néhány Ferrarival, konkrétan öttel, LaFerrarit ugyanis csakis ilyen kuncsaftok vehettek. Egyszer bizonyára kipróbálta a LaFerrarit is, megízlelte, hogy milyen annak (6,3 literes szívó V12-esből és egy villanymotorból összerakott) 963 lóerős teljesítménye és 900 newtonméteres nyomatéka, milyen a mindössze 3 másodperces százra gyorsulás, milyen az autó, amivel Alonso sem tudott lassan menni. É
s ez az élmény neki nem, hogy pénzébe nem került, még keres is rajta - a tankolási költség levonásával is - jóval több mint 1 millió eurót. Csak vennie kellett egy LaFerrarit, elsőként. Persze ehhez ugyebár kellett rendelkezzen öt másik Ferrarival, nyilván kapcsolati tőkéjét is meg kellett mozgassa, hogy övé legyen az első példány, meg némi pénztőkét is le kellett kötnie csaknem egy évre. Az élményért, meg persze az uszkve 300 millió forintos várható profitért azért biztosan megérte. És természetesen itt a válasz, így lehet keresni egymillió eurót egy autón. Rossz hír, hogy a módszer egyszer használatosnak tűnik.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?