Hőpróbán a Rolls-Royce 102EX
Világ körüli turnéra készül az elektromos Rolls
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A független MIRA laboratórium mérnökei tesztelték a világ körüli útra induló Rolls-Royce 102EX akkumulátorának tűrőképességét.
Egyelőre szkeptikusan fogadták a márka hagyományos vásárlói az e-Rolls-Royce-t, pedig a tesztek alapján nincs okuk aggodalomra, az akkumulátorok hőtűrőek
Andrew Martin, a 102EX vezető tervezője elégedetten nyilatkozott a labor-vizsgálatok kapcsán: "A tesztek során fontos adatokra tettünk szert a 102EX akkumulátorának és vezérlő rendszereinek hő-, és nedvességtűréséről. Kiderült például, hogy az akkumulátor vezérlőrendszere, mely az egyes cellák optimális működéséért és biztonságáért felel, magas hőmérsékleten is biztosítja az akkumulátor töltését."
A 102EX világ körüli útja július elején kezdődik, és várhatóan október elején ér el utolsó állomására, Duibai-ba.
Jól látszik a 102 EX röntgenrajzán, hogy az egyelőre a közönség kóstoltatására szolgáló tanulmányból száműzték a hagyományos, belső égésű motort, s hajtását csakis elektromotor adja
Melyik olajmagnas venne maganak elektromos autot, ertelemet nem igazan latom 😀