Ideje volt gatyába rázni az Audi TT-t
Megfésülték és tisztába tették az Audi kis sportautóját
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Vesztett pár lóerőt, de mindenképp szükség volt részecskeszűrőre a benzines Audi motorok esetében is. A TT frissítése külsőre talán nem annyira látványos, nem akarták elrontani a formát.
Frissült a TT és a TTS is, valamint a Roadster, az új színek mellett apró új dizájnelemek érkeztek
Szükségét mi sem éreztük annak, hogy az Audi TT új arcot kapjon, ám a mára négyéves modellnek már kijárt a márka szerint. Az is igaz, hogy az idén 20 éves TT ünneplésére illik szép gúnyát húzni, így hát az új TT friss arcával tiszteleg. Nem is csak azzal, az ős Roadster tanulmányautójának alapján készült egy 999 darabos különkiadás a jelenlegi kabrióból, szürke fényezéssel, barna belsővel.
A 20 éves modell tiszteletére az 1995-ös Roadster tanulmányautó nyomán készült egy 999 darabos különkiadás
A TT frissítésénél leginkább a lökhárítókat érdemes figyelni, az alapkivitel is változott valamelyest, ám leginkább a sportosabb darabokon lesz feltűnő. A TTS külseje mostantól jobban hasonlít majd a TT RS-re, bár annak új változatát egyelőre nem mutatták meg. Hátul szélesebbre húzott diffúzort kapott a TTS, új kipufogóvégekkel, az első fényszórók felárasan lehetnek LED, vagy kitakargatós Matrix LED technológiájúak, a hátsók pedig felárért OLED panelesek.
Kicsit olyan, mint a TT RS részletei, ám ez a TTS, az új csúcsgépet még nem láthatjuk
Új felnik is érkeztek 18, 19 és 20 colos méretben, valamint három új fényezés, Cosmos Blue, Pulse Orange és Turbo Blue, utóbbi csak a TTS modellhez. Alapfelszereltség lesz mostantól a drive select menetmódválasztó szoftver, a fűtött tükörpár, az automata fényszóró- és ablaktörlő-kapcsolás, valamint a virtual cockpit és a multifunkciós kormánykerék is. Változik a motorkínálat is, megérkezett ugyanis az új motormegjelölés. 40 TFSI-ként találjuk ezentúl a 197 lóerős és 320 Nm nyomatékú turbós kétliteres motort és 45 TFSI néven annak 245 lóerős verzióját, melyhez quattro hajtás is kérhető lesz, ahhoz viszont csak S Tronic automata váltót csatolnak, elsőkerékhajtással hatos kézi váltó az alap.
Gyengébb lett a TTS, katalógusadat tekintetében 4 lóerőt vesztett, de kapott plusz 20 Nm-t túltöltéssel
Minden benzinmotort részecskeszűrővel szereltek fel, hogy teljesíthesse a szeptemberben életbe lépő Euro 6d-TEMP károsanyag-kibocsátási normákat, ennek esett áldozatául a TTS modell. A korábban 310 lóerős kétliteres turbómotor 306 lóerőt teljesít a továbbiakban. Az Audi azt mondja, a hiányzó lóerőket túltöltéssel elérhető nyomatékcsúccsal helyettesítik, mely pár pillanatig 380-ról 400 Nm-re növeli a nyomatékot.
Szélesebb lett a hátsó diffúzor, alapáras a virtual cockpit és a multikormány