Így faragott menő terepjárót egy elektromos crossoverből az Opel

Na, ez a Frontera már jobban emlékeztet az elődjére!

Keményebb terepjárót épített az Opel, mint azt a célközönség elvárja, de a vagányságához nem fér kétség.

Szinte már kötelező egy menő offroad látványtervet készíteni a terepet messziről kerülő, enyhén emelt modellekből, a Renault 4 és a Fiat Panda után az Opel is elengedte a fantáziáját. A Frontera Gravel számos kiegészítővel hangsúlyozza terepjárós mivoltát, noha pont az összkerékhajtás az, amit nem pakoltak alá Rüsselsheimben.

A BlackFish és az XS tuningcégek közreműködésével készült Fronteráról könnyű elképzelni, hogy mostoha körülmények között is helytáll, erről árulkodik a csörlő és az ágterelő huzal is. A LED fényszórók mellett két kiegészítő lámpát is felszereltek, az egyiket a géptetőre, a másikat a Thule tetőcsomagtartóra rögzítették. Ötletes és humoros a marmonkannára hajazó tároló a D-oszlopon, lévén a Frontera Gravel elektromos, bár az “üzemanyag” utántöltésre szolgáló kábel akár stílusosan itt is elhelyezhető. A 16 colos felnikre BFGoodrich terepgumikat húztak, a homokszínű fóliához jól passzolnak a narancssárga elemek.

Műszaki változás nincs, az 54 kWh-ás akkumulátorból táplálkozó villanymotor csak az első kerekeket forgatja, a teljesítmény 156 lóerő. Ebben a formában a Frontera Gravel nem várható, az Opel részéről csak figyelemfelkeltésként szolgál.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre