Így kormányozza hátsó kerekeit a Porsche 911 GT3

Szemléltető videón a Porsche, ami szinte mindent hátul csinál

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tudta ön, hogy az amúgy kissé gyúlékony Porsche 911 GT3 aktív hátsókerék-kormányzású? Na, most meg is nézheti, hogy működik a rendszer.


Bizonyos vélemények szerint nyilván teljesen fölösleges újítása az aktuális 911 GT3-nak, hogy már aktív hátsókerék-kormányzással is segíti a sofőrt, hiszen ez megint csak valami, ami elromolhat, és hát minek segíteni-javítani a tökéletesen, ugye. Mindegy, ettől még érdekes a rendszer: sebességtől függően (50 km/óráig) az elsőkkel megegyező, vagy fölötte ellentétes irányba fordítja el a (hajtott) kerekeket, így fokozva elvileg a stabilitást és az agilitást. A szokványos kormányösszekötőket elektromechanikus aktuátor helyettesíti, a maximum elfordulás 1,5 fok. A kissé gyúlékony, viszont rettenet gyors csoda egyéb műszaki csemegéiről itt olvashat.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?