Így ne mutasd be az önvezető autódat
Teljes stábbal az utastérben hibázott egy önvezető prototípus
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Tökéletes példája ez a videó annak, hogyan ne demonstráld a friss fejlesztésed tudását. A Phantom AI fejlesztői egy kisebb stábnak mutatták meg, mit tud az autójuk. Rosszul sült el.
Chan Kyu Lee, a Phantom AI társalapítója és elnöke "vezetett", amikor az átalakított Genesis belecsattant az előtte vészfékező Nissanba, a teljes TechCrunch stáb bent ült
Nemhogy divat, irány. Az autógyártóknak nincs más választásuk, minthogy az önvezetés felé fejlesszenek, de legalább valamilyen szinten segítsék a sofőrt az autóik. Nem csak a nagy gyártók, hanem a kis startup cégek is azon dolgoznak, hogy minél eladhatóbb rendszereket hozzanak össze, amit majd a kisebb-, nagyobb gyártók megvehetnek. A Phantom AI is egy ilyen kis startup, akik a napokban meg is mutatták legújabb fejlesztéseiket az egyik kütyükkel és mai, jövőbeli tech trendekkel foglalkozó weboldalnak, a TechCrunch-nak.
Hoztak stábot, forgattak, sofőrük pedig épp a Phantom AI társalapítója és elnöke volt, Chan Kyu Lee. Hátul a stáb tagjaival maga az alapító és vezérigazgató, Hyunggi Cho beszélgetett. Az átalakított Hyundai Genesisben a cég 2-es szintű önvezető rendszerét demonstrálták, ez a szint az, amikor a radaros tempomat alapján tartja a távolságot az előttük haladótól, illetve kormányozni is képes, sávban tart, valamint fékez is, ha szükséges. A bemutatóra viszont ezt a funkciót kikapcsolták, mint utólag kiderült, túl sok hibás adatot kapott a rendszer és csinált vészfékezést, ezt viszont elfelejtették. A Genesis előtt megállt egy Nissan az autópályán, mert leesett elé egy kuka az előtte haladó teherautóról, az önvezető Hyundai viszont nem állt meg, Lee-nek 32 km/h-ra sikerült csökkenteni a sebességet, de beleütköztek. A két vezér ezek után még meggyőzte a stábot, hogy próbálják ki a 4-es szintű autójukat is, nem tudjuk, mivel vették rá őket, de szerencsére, ott már nem történt hiba.
A Hyundai luxusmárkájának nagy szedánját 2-es szintű önvezetésre alakították át, de a túl sok hibát generáló vészfékrendszert deaktiválták, és elfelejtették
A 2-es szintű önvezetés már évek óta kapható a legtöbb prémiummárkánál.
Kizártnak tartom, hogy a Hyundainál le legyen benne egy luxusmodellben.
Akkor mit is alakították át mivé?