Hiába a 4,0 literes V8, illetve a legmodernebb elektromos rásegítés: egy 2,5 tonnás SUV sohasem lesz igazi versenyautó.
Fotó: Youtube.com/carwow
Néhány évtizeddel ezelőtt, ha valaki egymás mellé tett volna egy Porschét és egy BMW-t gyorsulási versenyre, akkor szinte biztos lett volna, hogy a Porsche fog nyerni. Ha hozzátesszük, hogy a Porsche 4,0 literes V8 erőforrással, 739 lóerővel és 950 newtonméteres csúcsnyomatékkal rendelkezik, míg a BMW "csak" 3,0 literrel, soros hathengeressel, 530 lóerővel és 650 newtonméterrel büszkélkedhet, akkor még egyértelműbb lett volna a válasz. Csakhogy esetünkben a Porsche egy 2495 kilogrammos, komoly homlokfelülettel megáldott SUV, míg a BMW a klasszikus kupéforma mellé nem hízott tovább 1775 kilogrammnál. A Carwow legújabb videójából kiderül, hogy miért nincs értelme teljesítményorientált, hibrid SUV-okat gyártani.