Hirdetés

Ijesztően futurisztikus az új Honda Accord

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós benzines motorokat kap, akár 10 fokozatú automatával.

Már generációk óta nem szögletes az Accord, így ez csak nekünk lehet furcsa. Az új modell tekintete szigorú, elég megosztó lehet

Belehúzott a Honda az új modellek piacra dobásába. Alighogy bemutatkozott a Civic és annak szedán verziója, valamint a Type R, itt a következő nagy dobás, az Accord. Európában legutoljára 2012-ben volt piacon a Honda nagyautója, egyelőre nem tudni, mik a tervek az új generációval, de ha már a Civicből is érkezett lépcsőshátú és azt ígérték, jön a kupé is, bízhatunk a legjobbakban. Az új Accord megjelenése hasonló a Civicéhez, de ha lehet, még vérfagyasztóbb a megjelenése. Az összenőtt króm szemöldökű tekintetével, főleg a LED-es fényszórókkal szigorúan, de hidegen bámul a világba, egészen furcsa. Ugyanakkor a lemezek is érdekes vonalakban találkoznak, több helyen durva résekkel, reméljük, ez valamelyest változni fog.

Egészen hosszú a tetőív, a kabin hátrébb került, 6 centivel nőtt a hátsó lábtér, mindenhol kényelmes lesz

Hirdetés

Jó minőségű anyagokkal, puhább könyöklőkkel és magasabb válltámaszos első ülésekkel érkezik

Vonalai főleg háromnegyedes elölnézetből kupénak mutatják, pedig valódi szedán, és nem az a baltával faragott, ám sokak szerint csábító fazon, mint a nálunk kettővel ezelőtt kapható generáció. Tetővonala egészen hosszúra ível és nem fejeződik be a hátsó ajtóknál, még azok mögé is került egy ablak. A-oszlopait hátrébb tolták, tengelytávolsága nőtt, közel 6 centiméterrel több a hátsó lábtér a nálunk nem forgalmazott előző generációnál. Fűthető és szellőztethető, magasabb hátlapú üléseket és vastagabban párnázott könyöklőket ígér a Honda. Bent egész más a dizájn, letisztult és lágy vonalakkal rajzolták a műszerfalat, aminek tetején 8 colos érintőkijelző trónol, valamint vezeték nélküli mobiltöltő és internet csatlakozási lehetőséget is biztosít.

Vonalai inkább lágyak, bent már nem annyira játékos, mint kint. 8 colos érintőkijelzős multimédia, internet megosztás és modern vezetéstámogató rendszerek lesznek a fedélzetén

Köszönhetően a nagyszilárdságú acél szerkezeti elemeknek, közel 80 kilóval is könnyebb lehet elődjénél. Motorkínálata csupa turbós, egyelőre, 1,5-ös 192 lóerős, és 2,0 literes 252 lóerős és 369 Nm nyomatékú turbós benzinmotorral lesz elérhető hatfokozatú kézi, vagy 10 gangos automatával. Emellett a Honda azt ígéri, hamarosan bemutatják az új Accord hibrid verzióját, ami egy 2,0 literes Atkinson ciklusú szívó benzinmotor és két villanymotor segítségével lesz egyszerre gyors és takarékos, meg persze környezetkímélő. Új a futómű is, teljesen újratervezték az első McPherson, valamint a hátsó multilink felfüggesztést, és ahogy a Civicnél, itt is elérhető lesz az adaptív lengéscsillapítás.

1,5-ös és kétliteres turbómotorokkal indít, de hamarosan hibrid verziót is előhúznak

Hirdetés

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?